نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

پیوستن کارگردان بازی Assassins Creed Valhalla به EA Motive

اریک باپتیزات، کارگردان بازی Assassin's Creed Valhalla، پس از شانزده سال همکاری با یوبیسافت از این شرکت جدا و جهت کار روی پروژه جدید به استودیوی EA Motive ملحق شد.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده اریک باپتیزات، کارگردان بازی Assassin's Creed Valhalla، سفر طولانی خود در استودیوی یوبیسافت را پس از شانزده سال به پایان رساند. او در این مدت علاوه‌بر کارگردانی آخرین نسخه سری اساسینز کرید یعنی بازی والهالا، روی توسعه دو بازی موفق و بزرگی چون Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed Origins نیز نقش پررنگی ایفا کرده بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی مشخص شد که باپتیزات برای توسعه پروژه‌های جدید و البته معرفی نشده به استودیوی EA Motive پیوسته است. تا این لحظه هنوز اطلاعاتی درخصوص بازی‌های دردست ساخت این استودیو منتشر نشده است، اما اخیرا شایعات زیادی مطرح شده مبنی‌بر اینکه EA Motive در حال کار روی ریبوت مجموعه‌های پرطرفدار خود جهت معرفی در ماه آینده یعنی ژوئیه است.

استودیوی EA Motive در سال ۲۰۱۵ توسط جید ریموند، یکی دیگر از توسعه‌دهندگان ارشد یوبیسافت تأسیس شد. پس از تغییرات گسترده‌ای که در این استودیو پدید آمد ریموند نیز سه سال پس از تأسیس EA Motive از آن جدا شد.

در کارنامه حرفه‌ای این استودیو درکنار موارد ذکر شده، همکاری روی بازی Star Wars Battlefront 2 و همچنین ساخت بازی شبیه‌ساز Star Wars: Squadrons به چشم می‌خورد. با استناد به اطلاعات ارایه شده، استودیوی موتیو در حال حاضر روی چندین پروژه معرفی نشده که ترکیبی از بازی‌های جدید و مجموعه‌‌های منتشر شده است، کار می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید کوچ اریک باپتیزات از یوبیسافت به EA Motive چه تاثیری در روند کاری این استودیو ایجاد خواهد کرد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده