// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

بازی جدید شرکت کونامی با پخش تریلر معرفی شد

بازی Crimesight که سازندگان آن را یک شبیه‌ساز آنلاین درگیری افراد در پرونده‌های مرموز قتل می‌دانند، با پخش یک تریلر توسط شرکت کونامی معرفی شد.

کونامی که در سال‌های اخیر بیشتر مشغول ساخت دستگاه‌های قمار و کارت‌های Yu-Gi-Oh برای مخاطب‌های ژاپنی شده است، هر از چند وقت یک بار هم سراغ معرفی بازی ویدیویی جدید می‌رود. بازی Crimesight که فقط برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود و فعلا تاریخ انتشار ندارد، گیمرها را در یک نبرد آنلاین به جان هم می‌اندازد؛ وقتی باید متهم و قربانی پرونده‌ی مرموز قتل را پیدا کنند. اکنون نسخه‌ی بتا بازی در اختیار گیمرهای انتخاب‌شده توسط کونامی قرار می‌گیرد تا محصول جدید، مراحل آزمایشی را پشت سر بگذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Crimesight همه‌ی شخصیت‌ها به خاطر برف‌وبوران وارد یک محیط بسته شده‌اند و آن‌جا گیر افتاده‌اند. یک بازیکن در همکاری با هوش مصنوعی Moriarty باید تبدیل به قاتل شود و سایر در همکاری با هوش مصنوعی Sherlock هم می‌خواهند به قتل نرسند و هم می‌خواهند قاتل را بیابند. بازیکنی که نقش قاتل را برعهده دارد، پیش از کشتن هدف خود باید چند کار لازم را انجام بدهد؛ نه اینکه صرفا ناگهان به هدف حمله کند.

کونامی وقتی از شرکت در E3 2021 انصراف داد، اعلام کرد که به‌شدت مشغول ساخت چند پروژه‌ی کلیدی است. این هفته شرکت ژاپنی مورد بحث یک نسخه‌ی بتا از بازی PES 2022 را هم ناگهان عرضه کرد تا برخی از موارد مربوط‌به سرورها را مورد آزمایش قرار بدهد. در همین حین گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که خبر از برون‌سپاری مجموعه بازی‌های معروف کونامی همچون متال گیر، کسلوانیا و سایلنت هیل می‌دهند. به این معنی که شاید واقعا کونامی ساخت و عرضه‌ی آن‌ها را به شرکتی دیگر سپرده باشد و صرفا وقتی آن بازی‌ها ساخته شدند و به فروش رسیدند، بخش قابل توجهی از سود را دریافت کند. اما هنوز مشخص نیست که واقعا چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا این شایعات کاملا درست از آب درمی‌آیند یا نه.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده