نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲

معرفی بازی Kerbal Space Program برای کنسول‌های نسل نهم

استودیوی Private Division از عرضه بازی Kerbal Space Program برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس خبر داد.

اگر از علاقه‌مندان به آثار شبیه‌ساز باشید، احتمال زیاد نام بازی Kerbal Space Program را شنیده‌اید؛ اثری که برای اولین‌بار سال ۲۰۱۱ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و توانست توجهات زیادی را نیز جلب خود کند.

حال خبر خوش برای دوست‌داران فضا، عرضه یک نسخه بهینه‌شده از بازی Kerbal Space Program است. براساس جدیدترین اخبار بازی و اطلاعات ارائه شده، استودیوی پرایوت دیویژن (Private Division) ساعاتی پیش به‌مناسبت سالگرد عرضه بازی به‌صورت رسمی اعلام کرد که Kerbal Space Program Enhanced Edition به‌صورت یک به‌روزرسانی برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در پاییز منتشر خواهد شد.

از تغییرات و پیشرفت‌های ایجاد شده در این نسخه از بازی می‌توان به پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس، رزولوشن و نرخ فریم بهبودیافته، تکسچر با جزئیات‌تر و همچنین بهبودهایی در عملکرد اجرای بازی اشاره کرد. 

نسخه جدید بازی Kerbal Space Program قرار است روی کنسول‌های نسل جدید با رزولوشن 1440P اجرا شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت کاربران کنسول ایکس باکس سری اس اما بازی را با رزولوشن 1080p تجربه خواهند کرد. آن دسته از افرادی که بازی را پیش‌از این روی کنسول‌های خود خریداری کرده باشند، قادر خواهند بود این آپدیت را در زمان عرضه رایگان دریافت کنند؛ موضوعی که اما برای مخاطبان جدید ۳۹.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت.

نکته جالب توجه این است که تیم سازنده بازی Kerbal Space Program در ۱۰ سالگی ساخته خود برای کاربران پلتفرم پی سی نیز یک به‌روزرسانی آماده کرده است. براساس جزئیات موجود طی این آپدیت بخش‌های جدید، ساعت زنگ‌داری جهت اعلام رویدادهای مهم در بازی و یک ایستراگ در نظر گرفته شده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی است که علاقه‌مندان به‌شدت منتظر عرضه و تجربه بازی Kerbal Space Program 2 هستند.

حال اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه بهینه شده آن یعنی Kerbal Space Program Enhanced را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده