// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

واکنش منتقدین به بازی Scarlet Nexus

بازی Scarlet Nexus امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است و میانگین نمرات آن خبر از یک بازی سرگرم می‌کند.

در زمان معرفی بازی Scarlet Nexus، مشاهده کردیم که باندای نامکو در حال توسعه یک بازی انیمه محور است که سیستم مبارزاتی آن، ترکیبی از قدرت‌های ابرقهرمانی و هک اند اسلش است. این در حالی است که رفته رفته با نمایش‌های بیشتر از اسکارلت نکسس، بیش‌ازپیش گیم‌پلی بازی به کاربران نشان داده شد.

کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قدرت ذهن خود اشیاء را کنترل و از هم‌تیمی‌ها در مبارزات برای نابودی دشمنان استفاده کنند. همچنین وجود کومبوهای متفاوت و ضربات تمام کننده، موردی است که Scarlet Nexus روی آن تمرکز کرده است. از نظر داستانی هم بازی روایت‌گر نبرد میان انسان‌ها و هیولاهایی است که به زمین حمله کرده‌اند.

امروز چهارم تیرماه بازی اسکارلت نکسس در دسترس کاربران قرار گرفته است و دو روز پیش هم میانگین نمرات آن منتشر شد که نوید یک بازی سرگرم کننده را می‌دهد. در ادامه می‌توانید واکنش منتقدان بازی‌های ویدیویی به بازی Scarlet Nexus را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Scarlet Nexus

  • سازنده: باندای نامکو
  • ناشر: باندای نامکو
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن هک اند اسلش

میان پرده‌های بازی Scarlet Nexus

زومجی: ۹۰ از ۱۰۰

بااینکه عده‌ای از کاربران فکر می‌کردند Scarlet Nexus یک کلون ساده از Astral Chain خواهد بود، شاهد محصولی هستیم که نه‌تنها کلون نیست، بلکه تجربه‌ای بهتر و سرگرم کننده‌تر را ارائه می‌دهد. داستان بازی با اینکه شروع خوبی ندارد، اما در ادامه این مشکل را با قصه گویی و داستان سرایی مناسب خود رفع کرده و تجربه‌ای بسیار دلچسب را از این حیث ارائه می‌دهد. ساختار هک اند اسلش بازی و نبردها هم هیجان مخصوص به خود را دارند و بازیکن به‌واسطه‌ی روش‌های مبارزه‌ای مختلف و مهارت‌هایی که ارائه شده، می‌تواند متنوع عمل کند. بااین‌حال طراحی مأموریت‌های فرعی و دشمنان می‌توانست بهتر باشد، اما عملکرد بسیار خوب سایر بخش‌ها، سبب شده تا آنطور که باید و شاید خودنمایی نکنند.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

Scarlet Nexus یک بازی اکشن زیبا و چشم‌نواز است. با اینکه مشکلاتی در داستان دارد، اما به‌راحتی می‌تواند ۳۰ ساعت شما را به‌واسطه‌ی سیستم مبارزات خود بگیرد. شاهد یک داستان عمیق و درگیر کننده نیستیم، اما اگر می‌خواهید به‌واسطه‌ی قدرت سلول‌های مغزی خود سوار اتوبوس شده و هیولاها را از بین ببرید، اسکارلت نکسس گزینه مناسبی برای شما است.

اسکرین رنت: ۸۰ از ۱۰۰

کمبود Scarlet Nexus در داستان‌سرایی و توسعه شخصیت، بیشتر از سرگرم کننده بودن سیستم مبارزات و ارائه یکی از بهترین سیستم ابرقهرمانی در بازی‌های مدرن است.

گیمزرادار+: ۷۵ از ۱۰۰

سیستم مبارزاتی هوشمندانه بازی بعضی وقت‌ها به‌واسطه‌ی مأموریت جانبی‌های طاقت فرسا و مکانیسم‌های پیچیده هم‌تیمی‌ها روی واقعی خود را نشان نمی‌دهد. 

گیم اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

بااینکه داستان بازی در انتها پر از موانع و پیچ‌وخم‌های مختلف است، فکر نمی‌کنم که این بازی وقت شما را هدر دهد. بله هیجان‌انگیز بودن سیستم مبارزاتی در انتهای بازی کم رنگ می‌شود و شاهد محیط‌های طولانی‌ای در انتهای بازی هستیم که یک تجربه ۲۰ ساعته را ارائه می‌دهد، اما به‌واسطه‌ی مهارت‌های SAS، نابودی دشمنن ازطریق Brain Field و تماشای ویدیوهای قصه‌گویی هم‌تیمی‌ها باعث شده تا لحظات سرگرم کننده‌ای را تجربه کنم. شاید این بازی در راس بازی‌های اکشن داستان محور قرار نداشته باشد، اما Scarlet Nexus لحظات سرگرم کننده بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده