نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

ساخت یک بازی چندنفره توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز

براساس آگهی استخدام منتشر شده توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز، به‌نظر می‌رسد پس از بازی Ratchet and Clank: A Rift Apart باید منتظر یک اثر چندنفره برای پلی استیشن 5 باشیم.

استودیوی اینسامنیاک گیمز را باید یکی از پرکارترین استودیوهای بازی‌سازی چند وقت اخیر دانست. این استودیو از سال ۲۰۱۹ تا به امروز چهار اثر Strangelets، بازی واقعیت مجازی Stormland، بازی Spider-Man: Miles Morales و به‌تازگی نیز بازی مورد انتظار Ratchet and Clank: A Rift Apart را روانه بازار کرده است.

با تمام این اوصاف به‌نظر می‌رسد اما اشتیاق و تب‌وتاب ساخت آثار بیشتر در میان اعضای این استودیو فروکش نکرده است؛ چراکه اخیرا در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شد که استودیوی اینسامنیاک گیمز در حال توسعه یک بازی چندنفره است. این اطلاعات از جایی نشات می‌گیرد که ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر این استودیو با ارسال پستی اعلام کرد که «اینسامنیاک گیمز در حال استخدام است. ما برای یک پروژه چندنفره به‌دنبال استخدام افراد جدیدی هستیم. به ما ملحق شده و جزوی از خانواده پلی استیشن استودیو شوید.»

باتوجه به اطلاعات درج شده در آگهی استخدام اینسامنیاک گیمز، این استودیو خوش‌ آوازه به‌دنبال پنج متخصص به‌عنوان کارگردان خلاق، طراح سیستم‌ها، کارگردان هنری، داستان‌سرا و هنرمند جلوه‌های بصری می‌گردد. 

اگر از طرفداران سرسخت این استودیوی بازی‌سازی باشید، احتمالا اطلاع دارید که سران این استودیو پس از سال ۲۰۱۳ و عرضه بازی Fuse دیگر سراغ توسعه اثر چندنفره نرفته‌ بودند. حال باید منتظر ماند و دید آیا پس از موفقیت‌های اخیر، استودیوی اینسامنیاک گیمز باز هم می‌تواند یک بازی چندنفره موفق و بزرگی را در دسترس کاربران کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 قرار دهد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده