// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵

The Spectrum Retreat بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز از پنجشنبه هفته آینده ۱۰ تیر ماه می‌توانند بازی The Spectrum Retreat را به رایگان تجربه کنند.

شرکت اپیک گیمز به واسطه‌ی رایگان کردن بازی‌های مختلف، سعی کرده کاربران کامپیوتر را به خود جذب کند که در این راه هم موفق بوده و تابه‌امروز شاهد جذب شدن مخاطبان زیادی به این فروشگاه برای تجربه بازی‌های رایگان با کیفیتی هستیم.

دیروز بازی‌های Sonic Mania و Horizon Chase Turbo به رایگان در اختیار کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت. ازاین‌رو اگر به سری سونیک علاقه‌مند هستید و به‌دنبال یک حس نوستالوژی می‌گردید، سونیک منیا می‌تواند تجربه‌ی ارزشمند و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. آن هم زمانی که در سالگرد این مجموعه قدیمی و دوست‌داشتنی قرار داریم.

این در حالی است که Horizon Chase Turbo یک تجربه متفاوت ماشین‌سواری را در اختیار علاقه‌مندان به ماشین‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی قرار می‌دهد. محصولی که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. 

بااین‌حال، مشخص شده که در هفته آینده، بازی The Spectrum Retreat به رایگان در اختیار کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. به‌عبارتی در تاریخ ۱۰ تیر ماه (یک ژولای) می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز بازی ذکر شده را به‌صورت رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. اشاره کنم که تمامی بازی‌های فروشگاه اپیک گیمز، پس از اضافه شدن برای همیشه در فهرست بازی‌های شما قرار می‌گیرند. 

The Spectrum Retreat یک بازی پازل محور اول شخص است که در جریان آن بازیکنان با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو شده و هرکدام از آن‌ها به‌نحوی ذهن شما را به خود درگیر می‌کند. بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست بازخوردهای نسبتا خوبی را از آن خود کند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده