// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

مشخص شدن تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی GreedFall

آپدیت نسل نهمی بازی GreedFall و بسته‌ی الحاقی جدید آن که نقشه، دشمنان و تجهیزات تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند، به‌زودی منتشر خواهند شد.

براساس آخرین اخبار دنیای بازی، استودیوی Spiders با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده که آپدیت نسل نهمی GreedFall همراه‌با بسته‌ی الحاقی این بازی به نام The De Vespe Conspiracy در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) منتشر خواهند شد. آپدیت مذکور برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود و پشتیبانی از وضوح تصویر 4K در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به بازی اضافه می‌کند. همچنین زمان لودینگ گریدفال با این آپدیت روی کنسول‌های جدید کاهش پیدا می‌کند.

وقایع بسته‌ی الحاقی جدید نیز طبق گفته‌ی سازندگان در «منطقه‌ی کشف‌نشده‌ی» Teer Fradee اتفاق می‌افتد که در آن «توطئه‌ای شرورانه» در جریان است. در The De Vespe Conspiracy علاوه‌بر هیولاهای جدید، تجهیزات جدید و جناح تازه‌ای از دشمنان نیز وجود دارند. سازندگان وعده داده‌اند که بازیکنان در این بسته‌ی الحاقی برای یافتن حقیقت باید «با انواع دروغ و دغل و راز» روبه‌رو شوند. همچنین Focus Home Interactive، ناشر GreedFall قرار است نسخه‌ی Gold Edition بازی را که شامل بازی اصلی به همراه بسته‌ی الحاقی The De Vespe Conspiracy است، عرضه کند.

دارندگان GreedFall روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند بازی را به رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی ارتقا دهند. همچنین فایل‌های ذخیره‌ی بازی را می‌توان به کنسول‌های جدید منتقل کرد. پس اگر گریدفال را روی کنسول نسل هشتمی خود نیمه‌کاره رها کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت باقی آن را روی کنسول جدید خود تجربه کنید.

نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده