// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۴

دمو بازی PES 2022 منتشر شد

کونامی به‌تازگی و بدون اعلام رسمی نسخه‌ی دمو بازی PES 2022 را روی ایکس باکس و پلی استیشن منتشر کرده و بازیکنان همین حالا می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنند.

کونامی در سکوت خبری و بدون اعلام قبلی نسخه‌ی دمو بازی PES 2022 را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر کرده و کاربران در حال حاضر می‌توانند آن را بازی کنند. این دمو «تست عملکرد آنلاین بازی جدید فوتبال» نام دارد. همچنین بازیکنان بدون داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنند.

این دمو قرار است تا تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) در دسترس باقی بماند. همچنین همان‌طور که بالاتر اشاره شد، کونامی در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی هیچ‌ اشاره‌ای به انتشار دمو PES 2022 نکرده و حتی هیچ ایمیل یا بیانیه‌ای در این خصوص به رسانه‌ها ارسال نکرده است. بااین‌حال، در وب‌سایت کونامی صفحه‌ای وجود دارد که کمی درباره‌ی این دموی آزمایشی توضیح داده است:

«هدف از این تست بتا ارزیابی کیفیت مچ‌میکینگ آنلاین و وضعیت اتصال سرورها است. لطفا این را به یاد داشته باشید که مکانیک‌های گیم‌پلی، انیمیشن‌ها، جلوه‌های بصری و موارد دیگر بازی هنوز در حال توسعه هستند و قبل از عرضه‌ی رسمی بهبود پیدا خواهند کرد.»

در این دمو فقط چهار تیم شامل منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا قابل بازی هستند. همچنین قابلیت کراس پلی بین کنسول‌های ایکس باکس با همدیگر و بین کنسول‌های پلی استیشن با همدیگر وجود دارد.

PES 2022 دیگر با موتور Fox Engine کونامی ساخته نمی‌شود و این شرکت سال گذشته اعلام کرده بود که آن‌ها برای ساخت جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Pro Evolution Soccer از موتور آنریل انجین استفاده خواهند کرد. این دمو نیز برپایه‌ی آنریل انجین ساخته شده است. کونامی اخیرا از این گفته بود که آن‌ها می‌خواهند «واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک ممکن را در PES 2022 پیاده کنند» که این شامل مواردی چون «مدل‌های واقع‌گرایانه بازیکنان، فیزیک بهبودیافته و جلوه‌های بصری نزدیک به واقعیت» می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده