// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۵

بازگشت خالق Gears of War به صنعت بازیسازی

کلیف بلزینسکی، خالق مجموعه‌ی محبوب Gears of War به‌تازگی اعلام کرده که در حال کار روی یک آی‌پی کاملا جدید است.

کلیف بلزینسکی، خالق افسانه‌ای سه‌گانه‌ی اصلی Gears of War نامی شناخته‌شده نه فقط برای طرفداران ایکس باکس، بلکه برای تمام گیمرها است. اگرچه بلزینسکی در سال‌های اخیر خیلی در ساخت بازی موفق عمل نکرده است، هنوز هم همه او را به‌خاطر خلق یکی از بهترین مجموعه‌های شوتر سوم‌شخص تاریخ تحسین می‌کنند. او در این چند سال بازی خاصی نساخته و تقریبا در سکوت خبری به سر می‌برده است.

حال اما به‌نظر می‌رسد پس از مدتی غیبت، بلزینسکی دوباره برگشته تا بازی جدیدی بسازد. او به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که در حال کار روی یک آی‌پی کاملا جدید است. البته او جزئیات خاصی از این بازی جدید اعلام نکرده و برای مثال هنوز نمی‌دانیم سبک، بازه‌ی انتشار یا پلتفرم‌های مقصد آن چه است. بلزینسکی البته اشاره کرده که Alex de Campi (نویسنده) و Sandy Jarrell (هنرمند) را برای ساخت بازی جدید استخدام کرده است.

بلزینسکی در سال ۲۰۱۲ از اپیک گیمز جدا شد و در سال ۲۰۱۴ استودیوی اختصاصی خود را به نام Boss Key Productions تأسیس کرد و دو بازی LawBreakers و Radical Heights را در آن ساخت. او مجبور شد این استودیو را به‌خاطر عملکرد تجاری ضعیف این دو بازی، پس از چهار سال فعالیت و در سال ۲۰۱۸ منحل کند.

بلزینسکی همچنین برای کار روی دو بازی شوتر Unreal و Unreal Tournament شناخته می‌شود که در دهه‌ی ۹۰ میلادی نام اپیک گیمز را در دنیا مطرح و درنهایت به خلق یکی از قوی‌ترین موتورهای بازی‌سازی یعنی Unreal Engine کمک کردند. علاوه‌بر این‌ها، او در ساخت بازی‌های مطرح دیگر اپیک گیمز از جمله Shadow Complex و Bulletstorm دست داشته است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید بلزینسکی می‌تواند با بازی جدید خود به دوران اوج کاری خود بازگردد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده