// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

احتمال وجود نقشه‌ های قدیمی بتلفیلد در Battlefield 2042

تام هندرسن به‌تازگی مدعی شده که در بازی Battlefield 2042 شاهد حضور نسخه ریمستر شده نقشه‌های کلاسیک مجموعه خواهیم بود.

در هفته‌های گذشته، الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه بتلفیلد، با نمایش‌های مختلف از Battlefield 2042 سعی کرد جهان بازی را برای مخاطبان به‌تصویر بکشد، اما نکته اینجا است که هنوز بعضی از موارد، نامعلوم است و باید اطلاعات بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

برای مثال، در وبسایت بتلفیلد 2042 شاهد توضیحات حول حالت Redacted هستیم و اعلام شده «به‌عنوان یک نامه عاشقانه برای هواداران طراحی شده است و روش جدیدی برای تجربه بتلفیلد در راه است. ازطریق این تجربه می‌توانید نبردهای غیرمنتظره‌ای را کشف و وارد میدان جنگ وسیع و درگیر کننده شوید.» این در حالی است که تام هندرسن، فاش کننده اطلاعات بازی که درگذشته به‌درستی تمامی اطلاعات بازی Battlefield 2042 را فاش کرده بود، اطلاعاتی را حول این حالت در اختیار کاربران قرار داده است.

وی در ویدیو خود اعلام کرده که درواقع Redacted همان Battlefield Hub یا BattleHub خواهد بود که با موتور گرافیکی بازی Battlefield 2042 در دست توسعه است، اما همانند Call of Duty: Warzone یک تجربه مستقل به حساب می‌آید. نکته جالب، این است که در بتل‌هاب شاهد حضور نقشه‌های ریمستر شده سری، وسایل نقلیه و اسلحه‌ها درساختاری متفاوت نسبت‌به قبل هستیم.

وی دراین‌باره می‌گوید «بتلفیلد هاب شامل نقشه‌های ریمستر شده بتلفیلد‌های قدیمی می‌شود؛ نقشه‌هایی که با موتور گرافیکی Battlefield 2042 توسعه یافته‌اند. ظاهر و ساختار نقشه‌ها، همانند قبل خواهد بود اما این بار بازیکنان با سلاح و وسایل نقلیه‌های متفاوت وارد نقشه‌های ریمستر شده می‌شوند. در بتلفیلد هاب شاهد حضور Specialistهای بازی خواهیم بود و دیگر کلاس‌بندی‌های قدیم را مشاهده نخواهیم کرد. بیشتر نقشه‌های بازی تا سقف ۶۴ بازیکن برای هر تیم را پشتیبانی می‌‌کند، اما در بتلفیلد هاب بازیکنان به‌صورت ۱۲۸ در مقابل ۱۲۸ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد [روی پلتفرم‌های نسل نهم و پی سی]. همین مورد تایید می‌کند که بتلفیلد هاب هم برای پلتفرم‌های فعلی و هم پلتفرم‌های نسل هشتم در دسترس قرار می‌گیرد.»

یکی از کاراکترهای بازی Battlefield 2042

حال سؤال پیش می‌آید که تیم سازنده به چه شکل تعادل نقشه‌ها و محیط‌ها را با سلاح‌ها و وسایل نقلیه متفاوت حفظ خواهد کرد که تام هندرسن دراین‌باره افزود «بتلفیلد هاب یک حالت سرگرم کننده خواهد بود که یک تجربه کاملا سندباکس را ارائه می‌دهد. اینکه منابع من برچسب سرگرم کننده بودن را به این حالت زده‌اند، به این دلیل است که بتلفیلد هاب لزوما برپایه رقابت و یک تجربه متعادل طراحی نشده است. بلکه شما قرار است لحظات سرگرم کننده‌ای را در یک نقشه کاملا سندباکس تجربه کنید. برای مثال با تانک بتلفیلد 1 دربرابر تانک بتلفیلد 3 قرار بگیرید.»

در انتها وی اعلام کرده که بازیکنان در حالت Hazard Zone می‌توانند یک تجربه Free-to-play خواهد بود (بتلفیلد هاب اینگونه نیست). بااین‌تفاسیر، تمامی موارد ذکر شده در حد شایعه است و باید منتظر اخبار رسمی از سوی الکترونیک آرتز بمانیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده