// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

تعهد بسیار زیاد سازندگان Halo Infinite به عرضه بازی در تعطیلات ۲۰۲۱

فیل اسپنسر خطاب به طرفدارهای مجموعه بازی Halo گفت که سازندگان هیلو اینفینیت بسیار متعهد به عرضه‌ی آن در تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی هستند.

در اخبار بازی رسمی منتشرشده تا به امروز، هنوز شاهد اعلام تاریخ دقیق عرضه‌ی هیلو اینفینیت نبوده‌ایم. اما اصلا فکر نکنید که ساخته‌ی جدید استودیو 343Industries آماده‌ی عرضه در تعطیلات سال ۲۰۲۱ نخواهد بود. زیرا فیل اسپنسر مجددا تاکید کرد که بازی Halo Infinite پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی به‌دست گیمرها می‌رسد.

او در رابطه با این موضوع می‌گوید که ایکس باکس اکنون یک بازه‌ی زمانی حدودا ۳ یا ۴ هفته‌ای را برای به انتشار رساندن بازی Halo Infinite در نظر دارد. پس مسئله دیگر تصمیم‌گیری راجع به زمان عرضه‌ی بازی Halo Infinite در یک بازه‌ی زمان چند ماهه نیست و مایکروسافت حدودا می‌داند که در کدام بخش از اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی، این بازی را تقدیم طرفدارها می‌کند. صرفا برخی مسائل دیگر هم مد نظر ایکس باکس هستند و به همین دلیل هنوز تصمیم‌گیری نهایی راجع به روز عرضه‌ی بازی Halo Infinite انجام نشده است.

اسپنسر می‌گوید سازندگان به‌جای آن که اکنون یک تاریخ عرضه‌ی دقیق انتخاب کنند و مثلا بعدا مجبور به تغییر دادن یک هفته‌ای آن باشند، مقداری بیشتر صبر خواهند کرد تا با اطیمنان کامل به اعلام روز عرضه بپردازند. او از تعهد بسیار زیاد تیم سازنده به عرضه‌ی بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی گفت: «ما احساس خوبی در این رابطه داریم و به تکمیل پروسه‌ی ساخت بازی در زمان مشخص‌شده و کیفیت آن مطمئن هستیم. من احساس خوبی نسبت به این اعتماد و اطمینان دارم».


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده