// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲

اعلام تاریخ عرضه بازی Aliens: Fireteam Elite با تریلر جدید

سازندگان بازی Aliens: Fireteam Elite تایید کردند که نسخه‌ی عادی آن با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس آن با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

استودیوهای بازی‌سازی Cold Iron در مقام سازنده و شرکت Focus Home Interactive در مقام ناشر اعلام کردند که بازی Aliens: Fireteam Elite در تاریخ ۲۴ آگست/اوت (۲ شهریور) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ تا شاید طرفدارهای مجموعه فیلم بیگانه را به سمت خود جذب کند. البته اگر می‌خواهید به پک Endeavor Veteran و چهار DLC پرشده از موارد مورد نیاز برای شخصی‌سازی ظاهری بیشتر دسترسی داشته باشید، باید نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار تهیه کنید.

رنگ‌های جدید برای سلاح‌ها، لباس‌های متفاوت برای شخصیت‌ها و تجهیزات جانبی بیشتر از جمله مواردی هستند که در DLCها پیدا می‌شوند. اما آپدیت‌های بزرگ برای گیم‌پلی بازی Aliens: Fireteam Elite کاملا رایگان در آینده از راه می‌رسند. در نتیجه مثلا اگر یک حالت جدید به بازی Aliens: Fireteam Elite اضافه شود، ظاهرا قرار نیست که هزینه‌ی اضافه‌ای را بر مخاطب تحمیل کند. هدف آپدیت‌ها این است که گیمرها زمان بیشتری مشغول تجربه‌ی این بازی شوتر کو-آپ باشند. راستی اگر هرکدام از دو نسخه را پیش‌خرید کنید هم برخی موارد جذاب برای شخصی‌سازی ظاهری را به‌دست می‌آورید.

دانلود ویدیو از آپارات

ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی Aliens: Fireteam Elite معرفی شده‌اند. سیستم PEGI این بازی سوم‌شخص ساخته‌شده با آنریل انجین 4 را مناسب گیمرهای مثبت ۱۶ سال می‌داند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده