// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

پشتیبانی Resident Evil Village و دو بازی مهم دیگر از ویژگی FSR کارت گرافیک AMD

ویژگی FidelityFX Super Resolution کارت گرافیک‌های AMD امروز در دسترس قرار گرفت و درآینده بازی‌هایی از جمله Resident Evil Village از آن پشتیبانی خواهند کرد.

یکی از برتری‌های کارت‌های گرافیک انویدیا، وجود ویژگی DLSS است و باعث می‌شود بازیکن درزمان استفاده از ویژگی‌هایی مثل ری تریسینگ، نرخ فریم پایدارتر و بهبود یافته‌تری را کسب کند. این در حالی است که شرکت ای‌ام‌دی (AMD) اعلام کرد به‌واسطه‌ی FidelityFX Super Resolution سعی دارد تا نرخ فریم بهتری را در اختیار دارندگان کارت‌های این شرکت قرار دهد. ازاین‌رو می‌توانند تجربه‌ی بهتری را در بازی‌های ویدیویی کسب کنند.

به‌تازگی FidelityFX Super Resolution در دسترس قرار گرفته است و شرکت ای‌ام‌دی، اعلام کرده که درحال حاضر هفت بازی از FSR پشتیبانی می‌کنند. کاربران نسل جدید کارت گرافیک‌های AMD می‌توانند از این ویژگی در بازی‌های The Riftbreaker، Anno 1800، Terminator: Resistance، Kingshunt، 22 Racing Series، Godfall و همچنین Evil Genius 2: World Domination استفاده کنند. 

این در حالی است که اعلام شده در آینده FSR برای بازی‌های عرضه شده و عرضه نشده‌ای همچمون Resident Evil Village، Far Cry 6، Forspoken، DOTA 2، Baldur's Gate 3 و بازی‌های دیگر هم در دسترس قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد اضافه شدن این ویژگی برای بازی‌های بیشتری باشیم.

ازطرفی مایکروسافت هم اعلام کرده که برای FSR هیجان است و به‌زودی اطلاعات بیشتری از پشتیبانی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس از FSR در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده