// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

آغاز پشتیبانی بازی Overwatch از کراس پلی

اکنون گیمرهای کامپیوتر و کنسول‌های مختلف می‌توانند مشغول تجربه‌ی بازی Overwatch شرکت اکتیویژن بلیزارد با کراس-پلی شوند.

گیمرهای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بالاخره می‌توانند بازی Overwatch بلیزارد را با هم تجربه کنند. زیرا فاز بتا پشتیبانی از کراس-پلی در اورواچ آغاز شده است. بازیکن‌هایی که روی کنسول‌ها به تجربه‌ی بازی اورواچ می‌پردازند، باید یک اکانت Battle.net داشته باشند و آن را به اکانت پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو یا Nintendo Switch Online وصل کنند؛ تا بتوانند سراغ تجربه‌ی این بازی شوتر آنلاین با کراس-پلی بروند.

در حالت عادی گیمرهای PC با گیمرهای PC و گیمرهای کنسول‌ها با گیمرهای کنسول‌ها بازی اورواچ را تجربه می‌کنند. اما حالا می‌توانند گروه‌هایی به وجود بیایند که تشکیل‌شده از گیمرهای کامپیوترهای شخصی و گیمرهای کنسول‌ها هستند. به یاد داشته باشید که میزان پیشرفت بازیکن در یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل نمی‌شود. اما با آغاز کراس-پلی قرار نیست که سطح بازیکن در پلتفرم خود تغییر کند یا ریست شود. همچنین بلیزارد حداقل فعلا برنامه‌ای برای پشتیبانی از کراس-پلی در حالات رقابتی ندارد؛ احتمالا به این دلیل که کنترل بازی با ماوس و کیبورد شانس بیشتری برای پیروزی گیمرهای PC بر گیمرهای کنسول‌ها می‌دهد. البته بازیکن‌های کنسول‌های مختلف سونی، مایکروسافت و نینتندو به کمک کراس-پلی می‌توانند در حالات رقابتی هم به نبرد با یکدیگر بروند.

به مناسبت آغاز کراس پلی، بلیزارد اعلام کرد که هر کس وارد اورواچ شود به‌صورت رایگان یک لوت باکس طلایی دریافت می‌کند. با مطالعه‌ی بررسی بازی Overwatch متوجه می‌شوید که این ساخته‌ی بلیزارد یکی از معدود ویدیوگیم‌هایی است که نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ رسانه‌ی زومجی را به دست آورد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده