نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱

Zelda: Breath of the Wild 2 و Elden Ring پربحث‌ترین بازی‌های E3 2021

براساس گزارش‌های منتشر شده، بازی‌های Zelda: Breath of the Wild 2 و Elden Ring داغ‌ترین بازی‌های ارائه شده در رویداد E3 2021 بودند که بیشترین بحث و گفت‌وگو را در توییتر به خود اختصاص دادند.

حالا که E3 2021 به پایان رسیده، گیمرها شروع به بحث و گفت‌وگو درباره بازی‌های متعددی که در کنفرانس دیجیتالی امسال رونمایی شدند، می‌پردازند. بازی‌های زیادی در اینجا وجود دارند که می‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد؛ از شوتر کو-آپ و جدید Redfall از استودیوی آرکین گرفته تا بازی Guardians of the Galaxy از اسکوئر انیکس که هریک در جایگاه خود توجهات زیادی را به سمت خود جذب کردند. با اینحال به نظر می‌رسد که این The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 و Elden Ring بودند که بیشترین بحث و گفت‌وگو را در توییتر به خود اختصاص دادند.

جدیدترین داده‌های صفحه Insight توییتر نشان می‌دهد که درحال حاضر چه قسمت‌هایی از دنیای گیمینگ در رأس صحبت‌ها و تبادل نظرات کاربران قرار دارد. این اطلاعات، از کشورهایی که بیشترین بحث و گفتگوی گیمینگ را به خود اختصاص دادند تا چهره‌ها و ویدیوهایی که بیش از سایر موارد در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده را شامل می‌شوند. در مورد نمایشگاه E3 نیز توییتر بازی‌های Breath of the Wild 2 و Elden Ring را به‌عنوان محبوب‌ترین موضوعات مورد بحث در کنفرانس امسال معرفی می‌کند. بعد از این دو بازی نیز، Battlefield 2042، Halo: Infinite و Forza Horizon 5 قرار می‌گیرند.

باس فایت بازی Elden Ring

در این بین، Elden Ring بلافاصله منجر به ایجاد شوک هیجان انگیزی به رویداد E3 امسال شد. اولین تریلر بازی اکشن و نقش آفرینی فرام سافتور، یکی از اخبار مهم افتتاحیه کنفرانس Summer Game Fest بود که به‌نوعی حسن ختام این برنامه محسوب می‌شود. هیدتاکا میازاکی، سازنده مجموعه‌ی Souls و جرج آر آر مارتین، نویسنده Game of Thrones در پایان این برنامه به ارائه‌ی یک نمای تازه از جدیدترین دنیای تاریک و فانتزی From Software پرداختند. البته هنوز مشخص نیست این بازی چه موضوعی دارد، اما چیزی که مسلم است، گیم‌پلی چالش برانگیزی است که همواره انتظار گیمرها را می‌کشد.

Breath of the Wild 2 نیز در رویداد نینتندو دایرکت وضعیت مشابهی را تجربه کرد. به‌دنبال ماجراهای رویارویی Link با Calamity Ganon در قسمت اول Breath of the Wild، حالا Hyrule با قدرت جدیدی تهدید می‌شود که Link را به جستجوی امید در Hyrule و آسمان‌های فراتر از آن می‌فرستد. تریلر E3 این بازی نگاه کوتاهی به این قلمروها در آسمان‌ها انداخته و صفحه‌ای از طراحی دنیای Skyward Sword برای گسترش وسعت Hyrule در Breath of the Wild 2 را به نمایش می‌گذارد.

تریلر بازی Zelda: Breath of the Wild 2

بازی‌های Breath of the Wild 2 و Elden Ring از مورد انتظارترین بازی‌های سال‌های پیش رو هستند. لذا قابل درک است که این بحث‌های توییتری حول محور این دو بازی شکل گرفته باشد. نینتندو و فرام سافتور با دو جامعه‌ی بسیار پرشور و پایبند به فلسفه‌ی بازی‌های Legend of Zelda و سبک خاص بازی‌های فانتزی فرام سافتور مواجه هستند که به‌لطف مجموعه‌ی غنی این بازی‌ها، همواره از قسمت‌های جدید استقبال می‌کنند. ضمن اینکه عدم اطلاع از حضور این بازی‌ها در رویداد E3 نیز در این اتفاق نقش داشته است. درواقع آخرین باری که این بازی‌ها را در رویدادهای بزرگ مشاهده کردیم، به E3 2019 برمی‌گردد که تیزر کوتاهی از آن‌ها به نمایش گذاشته شد. بعد از آن، هر دو شرکت درباره آن‌ها سکوت کرده بودند.

درحال حاضر Elden Ring برای عرضه در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است. Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 نیز در سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع gamerant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده