نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲

تعریف و تمجید منتقدین در تریلر جدید بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

بالاخره بازی مورد انتظار Ratchet and Clank: Rift Apart هم روانه بازار شد و در همین رابطه تریلر جدیدی با هدف بازنشر نظرات منتقدین منتشر شده است.

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز جدیدترین نسخه از سری رچت و کلنک یعنی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را برای پلی استیشن 5 روانه بازار کرد. این اثر که پیش از عرضه با تریلرها و گیم‌پلی‌های جذاب و سرعتی خود توانسته بود انتظارات زیادی را ایجاد کند، توانست نظر مثبت منتقدان و گیمرها را جلب کند و با تحسین زیادی مواجه شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart علاوه‌بر کسب مقام نخست در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌ها در کشور انگلستان، توانست رتبه دوم بهترین عرضه مجموعه در این کشور را نیز به نام خود ثبت کند. حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار تریلر جدیدی از این بازی بخشی از نظرات و تمجید و تحسین منتقدین را بازنشر کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه ولی جذاب دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این نسخه شما در قالب کاراکتر رچت باید پس از جدا شدن از کلنک مسیر رسیدن به امپراتوری شیطانی Dr. Nefarious را پیدا کرده و مانع تحقق یافتن افکار شوم او شوید. اگر شما هم فرصت تجربه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص قسمت جدید بازی Ratchet and Clank برای کنسول پلی استیشن 5 را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده