// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

شایعه: رونمایی از ریمستر Bloodborne در رویداد بعدی پلی استیشن

یک بازی‌ساز سابق شایعه‌ای را مطرح کرده مبنی بر اینکه در رویداد بعدی پلی استیشن نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne برای پلی استیشن 5 معرفی خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار، به‌تازگی شایعه‌ی جدیدی پخش شده که می‌گوید سونی احتمالا نسخه‌ی ریمستر بازی محبوب Bloodborne را در رویدادی که طبق گزارش‌ها قرار است در آینده‌ی نزدیک برگزار کند، معرفی خواهد کرد. البته این اولین‌بار نیست که شایعه‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی از بلادبورن با گرافیک بهبودیافته منتشر می‌شود. مخصوصا اینکه می‌دانیم نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی روی پلی استیشن 5 اجرا می‌شود و بلادبورن هنوز آپگرید نسل نهمی دریافت نکرده است.

شایعه‌ی ساخته شدن این ریمستر توسط تیم راجرز منتشر شده که تولید‌کننده‌ی محتوا و بازی‌ساز سابق است. راجرز در هفته‌های اخیر از این گفته که پلی استیشن 5 قرار است در آینده میزبان نسخه‌ی مخصوصی از بلادبورن باشد. البته مشخص نیست که راجرز این اطلاعات را از منابع معتبری دریافت کرده یا خیر. بااین‌حال، برخی طرفداران حدس می‌زنند که باتوجه‌به اینکه او زمانی در صنعت بازی فعال بوده، احتمالا به برخی اطلاعات اینسایدرها دسترسی دارد.

راجرز در روزهای اخیر دوباره روی ادعای خود تاکید کرده و گفته از ریمستر Bloodborne احتمالا در رویداد پیش رو پلی استیشن رونمایی خواهد شد. راجرز همچنین به کسانی که بلادبورن را هنوز تجربه‌ نکرده‌اند، توصیه کرده که فعلا به سراغش نروند؛ چراکه به‌نظر او تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر این بازی که دارای نرخ فریم ۶۰ است، «بسیار نزدیک است.» نرخ فریم نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی بلادبورن روی ۳۰ قفل شده است و به همین خاطر خیلی از دارندگان پلی استیشن 5 امیدوارند که سرانجام بتوانند این بازی تحسین‌شده را به‌صورت روان‌تر و باکیفیت‌تر تجربه کنند.

باید منتظر ماند و دید که چنین ریمستری معرفی خواهد شد یا خیر. البته باتوجه‌به حجم شایعاتی که در یک سال اخیر در این مورد منتشر شده، می‌توان گفت که احتمال معرفی آن کم نخواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی معرفی نسخه‌ی ریمستر Bloodborne چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده