// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

مشاهده Final Fantasy 7 Remake و ریمستر Alan Wake در اپیک گیمز استور

به نظر می‌رسد که بازی Final Fantasy 7 Remake و نسخه ریمستر بازی Alan Wake در آینده روی فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز قرار می‌گیرند.

ظاهرا گیمرهای کامپیوتر به‌زودی می‌توانند سراغ تجربه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake و ریمستر بازی Alan Wake بروند. زیرا به‌تازگی Backup اپیک گیمز استور آپدیت شد و افرادی توانستند نام این دو محصول را در فهرست آثار حاضر در آن ببینند. سپس با به‌روزرسانی بعدی این دو بازی از فهرست حذف شدند. اما دیگر کار از کار گذشته بود و گیمرها خبر را پخش کردند. بعد از به‌روزرسانی دیگر به‌جای نام بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک و ریمستر بازی الن ویک فقط می‌توان اسامی شرکت‌های اسکوئر انیکس و رمدی اینترتینمنت را مشاهده کرد.

از آن‌جایی که اکنون شرکت رمدی مشغول ساخت یک بازی AAA با سرمایه‌گذاری اپیک گیمز است و برخی از گزارش‌ها آن را الن ویک 2 می‌دانند، اصلا عجیب نیست که ریمستر بازی الن ویک توسط اپیک گیمز روی اپیک گیمز استور قرار بگیرد. جف گراب که در گذشته راجع به بازی Alan Wake 2 صحبت کرد، وجود نسخه‌ی ریمستر بازی اول را تایید می‌کند.

دوران انحصاری بودن بازی Final Fantasy 7 Remake روی پلی استیشن در ماه آوریل سال جاری میلادی به پایان رسید. اما هنوز این محصول برای پلتفرم دیگری عرضه نشده است. همچنین که می‌دانیم بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade نیز تا دسامبر سال جاری میلادی در انحصار کنسول پلی استیشن 5 سونی قرار دارد. در نتیجه باید صبر کرد و دید که درنهایت نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی فاینال فانتزی 7 ریمیک به چه شکل و در چه تاریخی تقدیم گیمرها خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده