// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲

کالکشن بازی های Castlevania در استرالیا رده‌بندی سنی شد

سیستم رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در کشور استرالیا، بازی Castlevania Advance Collection را فهرست کرد.

مطابق اطلاعات منتشرشده در سیستم رده‌بندی بازی‌ها در استرالیا، گویا شرکت M2 مشغول کار روی بازی Castlevania Advance Collection است. این تیم بیشتر به خاطر آثاری همچون بازی Mega Man X Legacy Collection، بازی Castlevania Anniversary Collection و بازی Contra Anniversary Collection شناخته می‌شود. در نتیجه گیمرها با کار فوق‌العاده‌ی شرکت M2 روی کالکشن‌های بازی‌های قدیمی ریمسترشده آشنا هستند.

براساس نام‌گذاری این کالکشن جدید انتظار می‌رود که بازی Castlevania: Circle of the Moon، بازی Castlevania: Harmony of Dissonance و بازی Castlevania: Aria of Sorrow در آن قرار داشته باشند. زیرا هر سه محصول نام‌برده، سه‌گانه‌ای از مجموعه بازی کسلوینیا شرکت کونامی را تشکیل می‌دهند که روی کنسول Game Boy Advance نینتندو عرضه شدند. رده‌بنده سنی استرالیا این کالکشن را دارای درجه‌ی M (مناسب مخاطب بالای پانزده سال) می‌داند و پشتیبانی از هر دو زبان ژاپنی و انگلیسی در آن را تایید می‌کند. گیمرهای جدیدتر باید بدانند که هر سه بازی کسلوینیا عرضه‌شده برای کنسول گیم بوی ادونس با استقبال گرم و قابل توجهی روبه‌رو شده بودند.

التبه که اگر کونامی بخواهد، می‌تواند بازی‌های بیشتری را هم به این مجموعه بیافزاید و کالکشن بهتری را عرضه کند. بازی Castlevania: Dawn of Sorrow، بازی Castlevania: Portrait of Ruin و بازی Calstlevania: Order of Ecclessia اگر در این کالکشن قرار بگیرند، قطعا افراد بیشتری جذب خرید آن می‌شوند. هرچند شاید باتوجه‌به عرضه‌ی آن‌ها برای کنسول DS نینتندو و در نظر داشتن این واقعیت که برای اجرا روی دو صفحه‌ی نمایش ساخته شده بودند، آوردن سه بازی کسلوینیا نام‌برده به کنسول‌های جدید کار سخت‌تری به نظر بیاید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده