// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

آپدیت نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence معرفی شد

استودیوی آسوبو با انتشار تریلری از تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی A Plague Tale: Innocence رونمایی کرد.

بازی A Plague Tale: Innocence قرار است میزبان یک آپدیت برای کنسول‌های نسل نهمی باشد که البته با وجود بهبودهای بصری که با خود به همراه دارد، نمی‌توان به آن ریمستر گفت. حال استودیوی Asobo همزمان با انتشار تریلری از نسخه‌ی نسل نهمی بازی اعلام کرده که این آپدیت در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

این آپدیت پشتیبانی از 4K UHD، نرخ فریم ۶۰ و پشتیبانی از صدای سه‌بعدی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین ارتقا نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی به نسخه نسل نهمی آن رایگان خواهد بود. ضمنا بازی ازطریق کلود برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر نسل نهمی A Plague Tale: Innocence را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی آسوبو همچنین در E3 2021 از بازی A Plague Tale: Requiem رونمایی کرد که در آن آمیسیا و هیوگو، دو شخصیت اصلی بازی که با یکدیگر خواهر و برادر هستند، ره‌سپار ماجراجویی جدیدی می‌شوند. آن‌ها این‌بار باید با «نفرینی رعب‌آور» دست‌و‌پنجه نرم کنند. دسته‌های عظیم موش‌های طاعون‌زا نیز همچنان در بازی حضور دارند. A Plague Tale: Requiem قرار است در سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ (ازطریق کلود) منتشر شود. همچنین مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس در روز عرضه قادر به تجربه‌ی آن هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده