// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲

مایکروسافت تغییر در طراحی بسته بندی بازی های ایکس باکس را تایید کرد

چند روز پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد طراحی بسته‌بندی بازی‌های ایکس باکس دچار تغییراتی در طراحی شده است. حال مایکروسافت این تغییرات را تایید کرده است.

خرده‌فروشی بست بای چند روز پیش تصاویری از بازی‌های فیزیکی ایکس باکس که در آینده عرضه می‌شوند، در وب‌سایت خود به نمایش گذاشت که در آن‌ها یک نکته نظر را به خود جلب می‌کرد و آن تغییر در طراحی بسته‌بندی این بازی‌ها بود. حال مایکروسافت دیروز تایید کرده که این طراحی‌های به‌روز‌شده تا چندوقت دیگر در بسته‌بندی بازی‌های ایکس باکس اعمال خواهند شد.

مایکروسافت می‌گوید در طراحی جدید هدف این بوده که تصویر هنری بازی در مرکز توجه قرار بگیرد و در عین حال پلتفرم‌ها و ویژگی‌هایی که بازی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، به‌صورت شفاف درج شوند.

طراحی جدید باکس بازی‌های فیزیکی ایکس باکس

طراحی جدید باکس بازی‌های فیزیکی ایکس باکس

برخی از بسته‌بندی‌های فعلی بازی‌های ایکس باکس انتقاد کرده و آن را شلوغ می‌دانند. این افراد می‌گویند روی این باکس‌ها انواع‌و‌اقسام لوگوها و نوشته‌ها مانند پشتیبانی از «4K»، قابلیت «اسمارت دلیوری» و «بهینه‌شده برای ایکس باکس سری ایکس»، دیده می‌شود.

مایکروسافت قبل از عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی خود در سال گذشته، براساس بازخوردهایی که از طرفداران دریافت کرده بود، در طراحی باکس‌های فیزیکی که معرفی کرده بود تغییراتی کوچک ایجاد کرد و برای مثال آن نشان بزرگی را که به بهینه‌سازی بازی برای ایکس باکس سری ایکس اشاره می‌کرد، حذف کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی طراحی جدید باکس‌ بازی‌های ایکس باکس چیست؟ آیا آن را می‌پسندید یا خیر؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده