// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱

آغاز ثبت نام برای نسخه بتا آپدیت بزرگ جدید پلی استیشن 5

سونی پیش از عرضه‌ی آپدیت نرم‌افزاری بزرگ پلی استیشن 5، ثبت نام برای نسخه‌ی بتا آن را آغاز کرد؛ تحت برنامه‌ای که باعث می‌شود از این به بعد عده‌ای از گیمرها زودتر به آپدیت‌های جدید کنسول PS5 دسترسی پیدا کنند.

پلی استیشن 5 سونی طی چند ماه گذشته آپدیت‌هایی را دریافت کرده است. سونی می‌خواهد مدتی بعد در سال جاری میلادی یک آپدیت نرم‌افزاری بزرگ را برای آن عرضه کند. حالا گیمرهایی که بالاتر از ۱۸ سال سن دارند و ساکن فرانسه، آلمان، بریتانیا، کانادا، آمریکا و ژاپن هستند می‌توانند با ثبت‌نام در برنامه‌ای جدید، یکی از نخستین افرادی باشند که نسخه‌های بتا آپدیت‌های کنسول پلی استیشن 5 را دریافت خواهند کرد. در هفته‌های آتی خواهیم فهمید که این آپدیت بزرگ جدید دقیقا چه ویژگی‌هایی را با خود به کنسول پلی استیشن 5 می‌آورد.

مواردی همچون فعال شدن پشتیبانی کنسول از حافظه‌های SSD خارجی برای نصب در درگاه مشخص به هدف افزایش فضای ذخیره‌سازی دستگاه، شاید در این آپدیت حضور داشته باشند. پشتیبانی از رزولوشن خروجی 1440P و پشتیبانی از VRR روی نمایشگرهای دارای این قابلیت نیز از جمله موارد دیگری هستند که باید دید آیا در این آپدیت دیده می‌شوند یا نه.

مایکروسافت سال‌ها است که تحت برنامه Insider به برخی از گیمرهای ایکس باکس فرصت امتحان کردن آپدیت‌های نرم‌افزاری پیش از عرضه‌ی عمومی آن‌ها را می‌دهد؛ تا آن‌ها زودتر در جریان مواردی همچون تغییر ظاهر بخش‌هایی از رابط کاربری کنسول قرار بگیرند.

سونی گیمرهای دارای شرایط لازم را دعوت به ثبت نام کرده است. همچنین بازیکن‌هایی که تحت این برنامه نسخه بتا آپدیت جدید را نصب کنند، همواره می‌توانند نرم‌افزار دستگاه را به آخرین آپدیت عمومی عرضه‌شده بازگردانند. تازه آن‌ها بدون اینکه نیازمند ثبت‌نام مجدد در آینده باشند، برای تمامی تست‌های بتا آپدیت‌های پلی استیشن 5 سونی در نظر گرفته می‌شوند. البته که همواره نصب نسخه‌های بتا آپدیت‌های نرم‌افزاری می‌تواند ریسک‌های خاص خود را داشته باشد و بهتر است که بازیکن مایل به انجام این کار، از فایل‌های ذخیره و بازی‌های خود Backup تهیه کند.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده