// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۱

ویدیو پشت صحنه جدید از بازی انحصاری Senua's Saga: Hellblade 2

استودیو بازی‌سازی نینجا تئوری ضمن صحبت راجع به بازی2II، فوتیج‌هایی از نسخه‌ی در حال ساخت را در یک ویدیو پشت صحنه‌ی جدید قرار داد.

در رویداد امروز ایکس باکس مایکروسافت که عملا قرار است به‌نوعی تکمیل‌کننده‌ی کنفرانس چند روز قبل باشد و شامل گفت‌وگو با بازی‌سازها می‌شود، استودیو نینجا تئوری یک ویدیو کوتاه جدید از پشت صحنه ساخت بازی Hellblade II را ارائه داد؛ پروژه‌ای که نخستین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. سازندگان می‌گویند که نمی‌خواستند این بازی جدید صرفا یک دنباله‌ی ساده برای بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، محصول سال ۲۰۱۷ باشد. بلکه انتظارات جاه‌طلبانه‌تری از آن دارند.

بازی Senua's Saga: Hellblade 2 هنوز در دوران اولیه‌ی ساخت به سر می‌برد و نینجا تئوری می‌گوید که تاکنون برشی بزرگ و محکم از آن را ساخته است. این استودیو در آینده‌ی نزدیک وارد پروسه‌ی فعال ساخت نسخه‌ی کامل محصول می‌شود. ملینا یورگنز که نقش Senua را بازی می‌کند، دو سال مشغول تمرین بوده است تا خود را برای نقش‌آفرینی در بازی Senua's Saga: Hellblade II مهیا سازد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو می‌توان علاوه‌بر شنیدن صحبت‌های تیمیم انتونیادز از استودیو نینجا تئوری، بخش‌هایی از پروسه‌ی ساخت بازی Hellblade II در جهان واقعی را دید؛ از داخل استودیو تا محیط باز بیرون. همچنین فوتیج‌هایی هم در این ویدیو به چشم می‌خورند که ساخته‌شده در موتور ساخت بازی Senua's Saga: Hellblade II هستند. در همین حین صدا می‌گوید: «عمق وحشت نهفته در ذهن من. تو شاید من را ضعیف ببینی، ولی به تو نشان خواهم داد که چه در پس چشم‌های من قرار دارد». همچنین اتفاقات بازی Hellblade 2 قرار است در ایسلند قرن نهم میلادی جریان داشته باشد و نینجا تئوری در حال همکاری با اپیک برای ساخت شخصیت‌هایی کاملا دیجیتالی است.

بازی Senua's Saga: Hellblade 2 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین طبیعتا به مانند بازی‌های دیگر استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) ایکس باکس، در روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده