// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

عبور فروش بازی It Takes Two از دو میلیون نسخه

بازی It Takes Two، جدیدترین ساخته‌ی استودیوهای Hazelight در کمتر از سه ماه به بیش از دو میلیون نسخه فروش رسید تا به موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که بازی It Takes Two به این سرعت به بیشتر از دو میلیون نسخه فروش برسد. اما این بازی کو-آپ جذاب که الکترونیک آرتز وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده داشت، نشان داد که هنوز خیلی‌ها عاشق تجربه‌ی دونفری بازی به شکل آفلاین یا آنلاین از ابتدا تا انتها هستند. صفحه‌ی رسمی استودیوهای بازی‌سازی Hazelight در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ما به‌سادگی مات‌ومبهوت شور و عشقی شده‌ایم که شما مخاطب‌های فوق‌العاده به بازی ما نشان دادید. نمی‌توانستیم خوشحال‌تر از این باشیم که بسیاری از طرفدارهای بازی‌های کو-آپ را می‌بینیم».

فراموش نکنید که وقتی یک نفر صاحب بازی It Takes Two است، می‌تواند با هر تعداد از افراد که می‌خواهد مشغول تجربه‌ی بازی شود؛ بدون آن که اشخاص دیگر مجبور به خریداری بازی It Takes Two باشند. در نتیجه حداقل بیشتر از ۴ میلیون نفر تا به امروز این بازی کو-آپ را تجربه کردند و عجیب نیست اگر فرض کنیم که عدد واقعی به مراتب بیشتر هم شده است.

ماشین اسباب بازی در بازی It Takes Two

بازی It Takes Two طی کمتر از یک ماه به فروش بیشتر از یک میلیون نسخه و حالا در کمتر از سه ماه بعد از عرضه، به فروش بیشتر از دو میلیون نسخه رسیده است. تخفیف بازی طی هفته‌ی گذشته نیز تاثیر مثبتی روی رسیدن آن به این موفقیت قابل‌توجه داشت. بالاخره به‌لطف همین تخفیف به‌جا، بازی It Takes Two در هفته‌ی گذشته به رتبه‌ی دوم جدول فروش هفتگی استیم رسید. بازی It Takes Two را می‌توان روی کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کرد.

همان‌طور که آثاری چون بازی The Last of Us و بازی Marvel's Spider-Man با فروش قابل‌توجه خود نشان دادند که میل گیمرها به بازی‌های تک‌نفره تمام نشده است، ساخته‌ی جدید جوزف فارس چنین کاری را برای بازی‌های ساخته‌شده با محوریت کو-آپ انجام داد. راستی اگر تجربه‌ی بازی It Takes Two را به پایان رساندید و به‌دنبال یک بازی کو-آپ‌محور دیگر می‌گشتید، می‌توانید سراغ بازی Operation: Tango که از روز عرضه روی پلی استیشن پلاس هم قرار گرفت. جوزف فارس چند ماه پیش شوخ‌طبعانه گفت که اگر بازی It Takes Two حوصله‌ی شما را سر برد، می‌توانید از او ۱۰۰۰ دلار غرامت بگیرید. بررسی بازی It Takes Two در زومجی به قلم افشین پیروزی را بخوانید تا متوجه شوید که چرا او بی‌دلیل چنین ادعایی نکرد.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده