// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

نینتندو دایرکت پربیننده‌ ترین کنفرانس E3 2021

طبق برآورد یک موسسه تحلیلی، نینتندو دایرکت پربیننده‌ترین رویداد E3 2021 بوده است؛ حتی پربیننده‌تر از کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا.

طبق جدیدترین اخبار بازی، موسسه‌ی تحلیل داده‌ی Stream Hatchet گزارش داده که نینتندو با برگزاری رویداد Nintendo Direct در E3 2021 توانسته مقام اول را از نظر تعداد بینندگان به خود اختصاص دهد؛ به‌طوری که در مقطعی زمانی نزدیک به ۳.۱ میلیون در حال تماشای رویداد نینتندو بوده‌اند. در رتبه‌ی بعدی کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا قرار دارد که توانست بیش از ۲.۳ میلیون بیننده را جذب کند.

پس از نمایش‌های نینتندو و مایکروسافت، رویداد Ubisoft Forward را داریم که در در زمان اوج توانست ۱.۴ میلیون بیننده را به تماشا ترغیب کند. در رتبه‌های بعدی نیز رویداد اسکوئر انیکس و دیوالور دیجیتال و نمایش +MaxPass آن قرار دارند که بیشترین تعداد بینندگان آن‌ها به ترتیب ۱.۳ میلیون و ۱.۱ میلیون نفر بوده است.

آمار بینندگان رویدادهای مختلف E3 2021

فیل اسپنسر در توییتی گفته رویداد مشترک مایکروسافت و بتسدا پربیننده‌ترین رویداد ایکس باکس در طول تاریخ برگزاری E3 بوده است. او می‌نویسد: «ما از دوران ایکس باکس 360 تاکنون چنین انرژی و هیجانی را از طرف طرفداران و تیم ایکس باکس حس نکرده بودیم. ما تحت‌تاثیر ایمانی قرار گرفته‌ایم که جامعه‌ی ایکس باکس نسبت به ما نشان می‌دهند و می‌خواهم بگویم بازیکنان در مرکز تمام کارهایی که می‌کنیم قرار دارند و با کمک آن‌ها خلاقیت خود را تقویت خواهیم کرد.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا پیش‌بینی می‌کردید در E3 2021 که در آن کنفرانس مهم مایکروسافت و بتسدا برگزار شد، نینتندو دایرکت به پربیننده‌ترین رویداد تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Industry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده