// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹

معرفی نقشه جدید و بزرگ بازی PUBG

سازندگان PUBG با انتشار تیزری کوتاه از نقشه‌ی جدید این بازی رونمایی کرده‌اند که وسعت زیادی دارد و دارای یک جزیره است.

PUBG قرار است به‌زودی میزبان نقشه‌ی جدیدی باشد که مانند نقشه‌های سال‌های ابتدایی عرضه‌ی این بازی بتل رویال، وسیع خواهد بود. از این نقشه قبلا با اسم رمز تایگر یاد می‌شد و حالا نام رسمی آن Taego است. Taego درواقع هشتمین نقشه‌ی اضافه‌شده به پابجی محسوب می‌شود و ۶۴ کیلومتر مربع مساحت دارد. تاریخ انتشار آن برای نسخه‌ی پی سی ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) و برای نسخه‌ی کنسولی ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) خواهد بود.

Taego پس از انتشار نقشه‌ی بیابانی Miramar در سه سال پیش، اولین نقشه‌ی وسیع پابجی است. از آن زمان تاکنون تنها نقشه‌های کوچک‌تر به بازی اضافه شده‌اند و بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که دوباره شاهد نقشه‌ای عظیم در بازی باشند که خب به‌نظر می‌رسد به‌زودی به خواسته‌شان می‌رسند.

همچنین تیزری کوتاه از Taego منتشر شده که در آن می‌توانیم نگاهی گذرا به طراحی این نقشه داشته باشیم. همان‌طور که در تیزر مشخص است، Taego متشکل از یک جزیره‌ی کوچک‌تر است که درکنار سرزمین اصلی قرار گرفته است. این‌طور که گفته شده، Taege بخشی از خاک کشور کره است که این درواقع قرار است نوعی ادای احترام به PUBG Corporation، شرکت کره‌ای سازنده‌ی پابجی باشد. شما می‌توانید تیزر مذکور را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نقشه‌ی Taego احتمالا رضایت طرفدارانی را که سبک گیم‌پلی آهسته و پیوسته‌ی نقشه‌های قدیمی PUBG می‌پسندند، جلب خواهد کرد. گیم‌پلی پابجی با عرضه‌ی نقشه‌های کوچک‌تر در سال‌های اخیر سرعتی‌تر شده و بازیکنان بیشتر در بازی با یکدیگر مواجه شده و درگیر می‌شوند و این ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید. درواقع پابجی آن اوایل با گیم‌پلی آهسته‌ی خود نزد بازیکنان معروف شد؛ به‌طوری که مثلا ممکن بود بازیکنان در طول یک مچ تا مدت‌ها با دشمنی روبه‌رو نشوند و این خود کمی ترسناک بود و باعث می‌شد مدام اطراف خود یا داخل ساختمان‌ها را چک کنند.

البته به‌نظر می‌رسد که Taego قرار نیست تنهای نقشه‌ی بزرگی باشد که پس از مدت‌ها برای پابجی منتشر می‌شود. سازندگان همین حالا نیز نقشه‌ی دیگری را با اسم رمز Kiki معرفی کرده‌اند که آن هم ۶۴ کیلومتر مربع مساحت دارد. Kiki هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد که البته انتظار می‌رود اواخر ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ به بازی اضافه شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نقشه‌ی جدید پابجی چیست؟ شما کدام را ترجیح می‌دهید؛ نقشه‌‎ی کوچک یا نقشه‌ی بزرگ؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده