تاد هاوارد: انحصاری بودن Starfield آن را به بازی بهتری تبدیل میکند
تاد هاوارد در مصاحبهای که اخیرا با نشریهی تلگراف داشته، میگوید ساخت بازیهای انحصاری برای ایکس باکس بهطور غیرمستقیم باعث میشود بتسدا بتواند تجربهی ارائهشده توسط بازیهایش را از هر لحاظ بهبود دهد. هاوارد همچنین از این گفته که مایکروسافت و تیم ایکس باکس درتلاش هستند تا با استفاده از استراتژیهای آیندهنگرانهای مانند حمایت از سرویس ایکس کلود یا ایکس باکس گیم پس، رضایت بازیکنان بیشتری را جلب کنند.
او توضیح میدهد: «ما واقعا نمیخواهیم بخشی از بازیکنان را از تجربهی استارفیلد محروم کنیم. بااینحال، اینکه بدانید دارید برای پلتفرمهای مشخصی بازی میسازید و بتوانید روی توسعهی بازی برپایهی آنها تمرکز کنید، درنهایت به محصول بهتری میرسید. وقتی روی آن پلتفرمها (ایکس باکس و پی سی) تمرکز میکنید، واقعا میتوانید بهترین بازی ممکن را برای آنها بسازید.»
«ما همچنین بسیار به این معتقدیم که مایکروسافت و ایکس باکس دارند با راههای مختلفی بازیها را بهدست افراد بیشتری میرسانند؛ راههایی مانند یکپارچه کردن ایکس باکس با پی سی که برای ما خیلی اهمیت دارد یا استریم ابری بازیها و راههای دیگر. فکر میکنم باید به این قضیه به دید بلندمدت نگاه کرد و در همین راستا معتقدیم که تمام این سرویسها و خدمات آیندهی درخشانی دارند. میبینیم که افراد ازطریق گیم پس و سرویسهای دیگر هر روز راحتتر میتوانند بازیهای ما را تجربه کنند.»
هاوارد در عین حال اشاره میکند که رها کردن پلتفرم محبوبی چون پلی استیشن معایب خود را دارد. او سپس جملهای را با «البته ما هنوز هم ...» شروع کرد که پایان آن میتوانست حاوی خبری امیدبخش برای طرفداران پلی استیشن 5 باشد. بااینحال، او تنها به گفتن جملهای کلی اکتفا کرد: «خب باید بگویم که میخواهم همهی بازیکنان بتوانند استارفیلد را به یک نوعی تجربه کنند.»
Starfield در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین مشترکان ایکس باکس گیم پس از روز همان روز اول عرضه قادر به تجربهی بازی خواهند بود.
نظر شما کاربران زومجی درخصوص حرفهای تاد هاوارد چیست؟ آیا دربارهی مزایای انحصاری بودن استارفیلد با او همنظر هستید یا خیر؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.