// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶

تاریخ بازگشت سایبرپانک 2077 به پلی استیشن استور اعلام شد

شرکت سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که در کدام روز بالاخره بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه دیجیتالی رسمی پلی استیشن بازمی‌گردد.

سی‌دی پراجکت بارها گفت که با هر آپدیت به بازگردادن بازی سایبرپانک 2077 به پلی استیشن استور سونی نزدیک شده است. اکنون ماه‌ها از حذف بازی Cyberpunk 2077 از پلی استیشن استور می‌گذرد و به‌تازگی جیم رایان گفت که تصمیم به حذف این ساخته‌ی سی‌دی پراجکت، هرگز تصمیم آسانی نبود و فقط باتوجه‌به مشکلات فنی محصول، برای جامعه‌ی کاربرهای پلی استیشن گرفته شد. شرکت لهستانی تا به امروز چندین و چند آپدیت نرم‌افزاری برای سایبرپانک 2077 عرضه کرده است تا گلیچ‌ها، باگ‌ها و مشکلات فنی گوناگون آن را برطرف سازد.

حالا استیون تاتیلو، سردبیر سابق رسانه کوتاکو و مسئول رسانه گیمینگ Axios در توئیتر خود نوشت: «سی‌دی پراجکت رد می‌گوید که سایبرپانک در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) مجددا روی فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن قرار می‌گیرد». اگر می‌خواهید بیشتر با بازی Cyberpunk 2077 آشنا شوید، بررسی سایبرپانک 2077 به قلم افشین پیروزی را مطالعه کنید.

مدتی قبل شرکت سی‌دی پراجکت اعلام کرد که مطابق انتظار سازندگان، با بازگشت سایبرپانک 2077 به فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن حتما فروش بازی Cyberpunk 2077 روی تمامی پلتفرم‌ها افزایش می‌یابد. همچنین می‌دانیم که پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۲۱، شرکت سی‌دی پراجکت نسخه‌ی نسل ۹ بازی سایبرپانک 2077 را تحویل گیمرها می‌دهد. البته اکنون نیز کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت و سونی توانایی اجرای نسخه‌ی نسل ۸ بازی Cyberpunk 2077 به شکل بهتر را دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده