نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp برای نینتندو سوییچ معرفی شد [E3 2021]

در جریان رویداد نینتندو دایرکت E3 2021، به‌صورت رسمی نینتندو از بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

بالاخره روز موعود برای عاشقان آثار نینتندو فرا رسید و از دقایقی پیش رویداد نینتندو دایکرت E3 2021 برگزار شد. رویدادی که طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده به معرفی و نمایش بازی‌های آینده کنسول نینتندو سوییچ تعلق داشت. 

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، در جریان همین رویداد نینتندو به‌صورت رسمی از بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp برای کنسول سوییچ رونمایی کرد. اگر از طرفداران بازی‌های تاکتیکال نوبتی باشید، احتمالا با سری Advance Wars آشنایی دارید؛ مجموعه‌ای که توسط استودیوی Intelligent Systems توسعه پیدا کرد ونسخه اول آن در سال ۲۰۰۱ و دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۳ دومین نسخه آن تحت عنوان Advance Wars 2: Black Hole Rising برای کنسول گیم‌بوی روانه بازار شد.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp درواقع یک نسخه ریبوت و بازسازی شده از هر دو نسخه را به مخاطبان ارایه خواهد داد. می‌توانید با مراجعه به لینک یوتیوب تریلر معرفی این نسخه از بازی را تماشا کنید تا پیش‌از عرضه بازی بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

درصورت تمایل می‌توانید بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp را از همین امشب برای کنسول نینتندو سوییچ خود پیش‌خرید کرده و در روز عرضه یعنی در تاریخ ۱۲ آذر (۳ دسامبر) آن را تجربه کنید.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده