نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۶

شخصیت کازویا به بازی Super Smash Bros اضافه می‌شود [E3 2021]

نینتندو در طول دایرکت خود در E3 2021 از اضافه شدن شخصیت کازویا از سری بازی تیکن به بازی Super Smash Bros خبر داد.

رویداد نینتندو دایرکت در E3 2021 هم‌اکنون در حال برگزاری است و حالا در جدیدترین اخبار بازی، شخصیت جدیدی که قرار است به بازی Super Smash Bros اضافه شود، مشخص شده است. نینتندو در ابتدا دایرکت جدید خود تایید کرد که شخصیت کازویا از سری بازی تیکن به بازی Super Smash Bros خواهد آمد و در طول آن شاهد تریلر جالبی بودیم که کازویا پس از شکست هر شخصیت آن را به پایین دره پرت می‌کرد و حتی در بخشی بامزه از تریلر، کربی نیز از این قضیه بی نصیب نماند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت کازویا قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) به بازی Super Smash Bros اضافه شود. علاوه‌بر کازویا از بازی Tekken، پیش از این شاهد پیوستن ریو از بازی Street Fighter و تری بوگارد از بازی Fatal Fury به این بازی مبارزه‌ای محبوب نینتندو بودیم. کاربران برای دریافت شخصیت کازویا باید The Fighters Pass بازی را که ۲۹.۹۹ قیمت دارد، خریداری کنند که شامل ۶ مبارز می‌شود.

کازویا پنجمین شخصیت این DLC است که تاکنون شاهد معرفی آن بودیم و هنوز یک شخصیت دیگر باقی‌مانده است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری معرفی شود. البته کاربران می‌توانند هر شخصیت را به تنهایی و با قیمت ۵.۹۹ دلار نیز خریداری کنند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده