// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۲

کارگردان جدید بازی Everwild معرفی شد

طبق گزارش جدید منتشر شده که شامل اطلاعات رسمی ارائه‌شده از سوی استودیو Rare هم می‌شود، اعلام کرد که حالا گرگ میلز وظیفه‌ی کارگردانی بازی Everwild را برعهده دارد.

بازی Everwild از استودیو بازی‌سازی Rare نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. در همان زمان نیز گفته شد که بازی Everwild از مدتی قبل پروسه‌ی پیش‌تولید را با یک تیم کوچک آغاز کرده است. پس از جدایی کارگردان خلاق این پروژه از استودیو Rare، گزارش‌هایی منتشر شدند که خبر از ریبوت کامل پروسه‌ی ساخت بازی Everwild در اواخر سال ۲۰۲۰ می‌دادند. همچنین گفته شد که سازندگان بازی Everwild سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ را برای عرضه هدف گرفته‌اند.

اوکانر: گرگ میلز در اواخر سال گذشته به‌عنوان کارگردان خلاق به ما پیوست و تیم هرگز قوی‌تر از وضع فعلی نبوده است

اکنون رسانه VGC در گزارشی که اطلاعات قبلی را تایید می‌کند، جزئیات زیادی راجع به این ماجرا بیان کرده است. به‌گفته‌ی این رسانه، استودیو Rare خوش‌بینانه سال ۲۰۲۴ را برای عرضه‌ی بازی Everwild در نظر دارد. در نتیجه غیرممکن نیست که بازی حتی در آن بازه‌ی زمانی هم عرضه نشود.

ظاهرا تیم سازنده‌ی بازی Everwild در تعریف یک مسیر مشخص برای این محصول تقلا کرده است. در حقیقت با اینکه استودیو بازی‌سازی Rare هویت صوتی و بصری بازی Everwild را شکل داده، گویا فراتر از این دو مورد هنوز هیچ‌چیزی قطعی‌شده به‌نظر نمی‌رسد. برای نمونه تا سال گذشته بازی Everwild یک گیم‌پلی سوم‌شخص ادونچر داشت. همچنین این حقیقت که مدیریت استودیو Rare قانون عدم وجود مبارزه در بازی را به تیم سازنده ابلاغ کرده است، ظاهرا با خود چالش‌هایی را برای طراح‌های بازی به‌وجود آورده بود.

استودیو بازی‌سازی Rare تایید کرد که پس از جدایی سایمون وودروف، گرگ میلز آمده است تا پروژه را مدیریت کند. او قدیمی‌ترین کارگردان خلاق استودیو Rare بین اعضای فعلی است و در ساخت آثاری همچون بازی Donkey Kong Country، بازی Banjo-Kazooie، بازی Viva Pinata و بازی Sea of Thieves نقش اساسی داشت.

دختردر حال نگاه کردن به دوردست در دشت و وسط گل های بازی Everwild استودیو Rare

لوئیز اوکانر، تهیه‌کننده اجرایی استودیو Rare در یک بیانیه به رسانه ویدیوگیمز‌ کرانیکل گفت: «تیم قرارگرفته در پس بازی Everwild به شکل دادن یک تجربه‌ی واقعا جادویی ادامه می‌دهد و متمرکز و هیجان‌زده برای ساخت یک بازی جدید می‌ماند؛ یک بازی متمرکز روی جهانی واقعا یگانه و جدید.

گرگ میلز در اواخر سال گذشته به‌عنوان کارگردان خلاق به ما پیوست و تیم هرگز قوی‌تر از وضع فعلی نبوده است. از زمانی‌که تریلر را به دنیا نشان دادیم، در تمامی جنبه‌های بازی Everwild پیشرفت داشته‌ایم. تیم به کار فراوان ادامه می‌دهد تا به چشم‌انداز ما تحقق ببخشد و جادوی طبیعت را به بازی Everwild بیاورد؛ برای گیمرهای قرارگرفته در نقاط مختلف جهان».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده