نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶

Resident Evil Village ، پرفروش‌ترین بازی ماه می آمریکا

به‌تازگی مؤسسه NPD گزارش آماری خود از ماه می را منتشر کرد که براساس آن بازی Resident Evil Village و کنسول نینتندو سوییچ درصدر پرفروش‌ترین‌های کشور آمریکا قرار گرفته‌اند.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر مؤسسه آماری NPD ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود فهرست پرفروش‌ترین بازی‌ها و کنسول‌های ماه می آمریکا را منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Resident Evil Village توانست لقب موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی ماه در آمریکا را به خود اختصاص دهد. البته روند فوق‌العاده این بازی تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود و جایگاه دوم پرفروش‌ترین بازی در سال ۲۰۲۱ تا این لحظه نیز در تصاحب جدیدترین ساخته استودیوی کپکام قرار گرفته است.

در میان آثار تازه منتشر شده، پس از Resident Evil Village بازی Mass Effect: Legendary Edition و بازی اکشن نقش‌افرینی و جهان‌باز Biomutant نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و شانزدهم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه می جا خوش کرده‌اند. نکته جالب توجه حضور دوباره بازی Days Gone در میان اسامی این فهرست است. این بازی به‌لطف انتشار نسخه پی سی توانسته رتبه ۲۱ ام این فهرست را به نام خود ثبت کند.

از بخش نرم‌افزاری که بگذریم، طبق سنت چند وقت اخیر نام کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه می آمریکا و البته موفق‌ترین کنسول طی سال ۲۰۲۱ در این کشور به چشم می‌خورد. 

حال نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص گزارش منتشر شده را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده