// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

Resident Evil Village بسته الحاقی دریافت می‌کند [E3 2021]

کپکام در جریان برنامه خود در E3 2021 اعلام کرد که بسته الحاقی بازی Resident Evil Village در دست توسعه است.

اگر بازی Resident Evil Village را تمام کرده باشید، پایان‌بندی و بعضی از نکات داستانی انتهای آن به‌گونه‌ای بود که احتمال می‌رفت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر رزیدنت ایول ویلیج، بسته الحاقی داستانی بازی را در آینده نزدیک تایید کند.

این در حالی است که بامداد امروز شوکیس کپکام در نمایشگاه E3 2021 برگزار و اعلام شد که «بنابه درخواست بسیار بالای کاربران، مراحل توسعه برای بسته الحاقی بازی Resident Evil Village آغاز شده است.» متاسفانه  اطلاعات دیگری از این بسته الحاقی و محتویات آن در دسترس قرار نگرفته و کپکام اعلام کرده که در آینده، شاهد انتشار اطلاعات بیشتر خواهیم بود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام در چه زمانی اطلاعات بیشتری را حول این موضوع منتشر خواهد کرد. شاید در جریان یک رویداد مخصوص رزیدنت ایول، شاهد انتشار اطلاعات باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Resident Evil Village توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Resident Evil Village نوشته است:

شاید برای مدتی طولانی، ترکیب رزیدنت ایول مدرن بیش‌تر شبیه یک پارادوکس و فرمول شکست‌خورده به‌نظر می‌رسید. اما اولین جرقه‌های رد این ادعا، از رزیدنت ایول 7 زده شدند و حالا Resident Evil Village، اثری است که ثابت می‌کند می‌توان تجربه‌ای مدرن و امروزی از این مجموعه داشت که در عین حال به امضاهای خاص آن و ویژگی‌هایی که آن را به چنین محبویتی رسانده‌اند هم پایبند باشد. جدید‌ترین نسخه رزیدنت ایول، با اینکه در پیدا کردن هویت مشخصی برای جنس ترسش موفق نیست و برخی کاراکترهای منفی آن هم به‌اندازه تبلیغاتی که داشتند نمی‌درخشند، اما از یک طرف شاهد داستان خوبی هستیم و از آن مهم‌تر، روند بازی آنقدر ارزشمند است که بتوان چند بار Village را بازی کرد و لذت برد. تعادل خیلی خوب بازی بین ارائه اکشن‌های جذاب و دقایق آرام‌تر با محوریت حل معما و پازل یا حتی گشت و گذار و همینطور اتمسفر درجه‌یکی که نتیجه ترکیبی ایده‌آل از گرافیک زیبا و جلوه‌های صوتی است، Resident Evil Village را به بازی تبدیل می‌کنند که تجربه کردنش پیشنهاد می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده