// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

اطلاعات تازه‌ بخش چندنفره Halo Infinite خبر از بازگشت حالت Forge می‌دهد

در جریان لایو استریم درنظر گرفته شده برای بخش چندنفره بازی Halo Infinite، شاهد انتظار اطلاعات جالبی از جمله بازگشت حالت فورج به بازی بودیم. 

شب گذشته بود که مایکروسافت یک تریلر داستانی از بازی Halo Infinite منتشر و درکنار آن حالت چندنفره بازی هم نمایش داده شد. همچنین مشخص شد که کاربران درجریان یک لایو استریم در ۲۴ خرداد ماه هم می‌توانند نگاهی دقیق‌تر به بخش چندنفره بازی داشته باشند.

حال مایکروسافت در جریان استریم اخیر خود اطلاعات جالبی را از بخش چندنفره بازی Halo Infinite در دسترس کاربران قرار داده است. استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 industries)، سازنده هیلو اینفینیت، در لایو استریم خود اعلام کرده که کاربران در بخش چندنفره اینفینیت شاهد بازگشت حالت‌های Theater و Forge خواهند بود.

همچنین تغییراتی هم روی ساختار سندباکس بازی اعمال شده است. ازاین‌پس وسایل نقلیه در جریان Big Team Battle، توسط Pelican (موردی که در داخل بازی درمورد آن اطلاعات کسب می‌کنید) در دسترس قرار می‌گیرند و سلاح‌ها هم توسط پادها ارائه می‌شوند (همانند Halo 2). در ادامه مشخص شده این تغییر به‌خاطر ارائه شرایط یکسان برای بازیکنان و پیشرفت باتوجه به نوع عملکرد، انجام شده است.

نکته جالب این است که بازیکنان می‌توانند Equipment خود را به‌واسطه‌ی پاورآپ‌هایی مثل Overshield برگردانند. به‌عبارتی، درهر زمانی می‌توانید از آیتم‌‌های Equipment خود استفاده کنید، اما اگر بمیرید، در محلی که مرده‌اید، رها شده و سایر بازیکنان قادر به کسب آن‌ها هستند. از دیگر مواردی که در ویدیو جزئیات بخش چندنفره بازی شاهد آن بودیم، اضافه شدن وسیله نقلیه Razorback هستیم و بازیکنان می‌توانند پرچم، سلاح و موارد مشابهی را وصل کنند. 

در انتها بد نیست به حالت آکادمی هم اشاره داشته باشیم که یک محیط برای تازه‌واردها به بخش چندنفره هیلو اینفینیت است و در آن می‌توانید با بات‌ها مبارزه کنید تا مهارت خود را افزایش دهید. در زیر هم می‌توانید ویدیو منتشر شده را تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Halo Infinite در تعطیلات سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده