// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

مراحل ساخت بازی Everwild احتمالا از اول شروع شده است

به‌تازگی شایعاتی حاکی از اینکه بازی Everwild پس از جدایی کارگردانش از استودیو Rare ریبوت شده است، به گوش می‌رسد.

استودیو Rare بازی جدید خود یعنی Everwild را اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، اما حتی در آن زمان نیز مشخص بود که بازی زمان زیادی را تا عرضه دارد. از آن پس به‌روزرسانی‌های مربوط‌به بازی Everwild کم بوده است و چندی پیش نیز متوجه شدیم سایمون وودراف، کارگردان خلاق بازی Everwild، این تیم بازی‌سازی را ترک کرده است. با اینکه به‌نظر می‌رسد مدت‌ها است این بازی در دست ساخت است، ظاهرا به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

اخیراً جف گراب از GamesBeat اخبار جدیدی را راجع به بازی Everwild بیان کرده است. به‌تازگی در استریمی هنگامی که از او سؤال پرسیده شد که آیا بازی Everwild قصد دارد در رویداد E3 حضور داشته باشد یا خیر، گراب بیان کرد که گزارش شده است که پس از جدایی کارگردان این بازی از استودیو Rare، توسعه‌ی این بازی ریبوت شده و به همین ترتیب زمان عرضه‌ی آن نیز عقب افتاده است.

گراب در ادامه بیان کرد که در حال حاض بازی Everwild قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما باتوجه‌به این واقعیت که مایکروسافت بازی‌های دیگری را نیز برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کرده، ممکن است این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

باتوجه‌به اینکه ما اخبار بسیار کمی را راجع به بازی Everwild شنیده‌ایم، باور کردن این گزارش‌ها چندان عجیب نیست. بازی Everwild که برای ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس کامپیوترهای شخصی ساخته می‌شود و جدیدترین IP استودیوی ریر است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده