نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

نحوه اجرای بازی Forza Horizon 5 روی ایکس باکس سری ایکس مشخص شد

استودیوی پلی‌گراند گیمز اطلاعاتی از نحوه اجرای بازی Forza Horizon 5 روی ایکس باکس سری ایکس منتشر کرده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که شب گذشته مایکروسافت در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا در E3 2021 از بخشی از آثار بزرگ و آینده خود پرده‌برداری کرد. 

یکی از بازی‌هایی که باوجود حدس‌وگمان‌های فراوان مبنی‌بر حضور احتمالی آن اما توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند، ساخته جدید استودیوی پلی‌گراند گیمز یعنی بازی Forza Horizon 5 است. این‌ روزها بسیاری اعتقاد دارند که در سبک بازی‌های ریسینگ تنها سری فورزا است که در قامت یک اثر شایسته و مهم به کار خود ادامه می‌دهد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده بازی Forza Horizon 5 اطلاعات تکمیلی از عملکرد و نحوه اجرای این نسخه روی دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را ارائه داد. براساس اطلاعات موجود بازی Forza Horizon 5 قرار است روی کنسول سری ایکس با رزولوشن 4k و نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا شود. این درحالی است که کاربران کنسول سری اس با نرخ فریمی مشابه اما رزولوشن 1080p قادر به تجربه بازی خواهند بود. البته تیم سازنده روی هر دو کنسول حالتی را تعبیه کرده است تا گیمرها بتوانند بازی را با نرخ ۶۰ فریم برثانیه نیز اجرا کنند.

در بخشی از صحبت‌های اعضای استودیوی بازی‌سازی پلی‌گراند گیمز، به قدرت و قابلیت‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس | سری اس نیز اشاره شده است. به اعتقاد تیم سازنده قدرت این دو کنسول باعث شده تا درکنار توجه‌ به جزئیات و ارائه یک تجربه واقع‌گرایانه و عمیق‌تر، حس‌وحال جدیدی از Forza Horizon نیز به کاربران منتقل شود.

اگر شما هم از طرفداران آثار ریسینگ و سری فورزا هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Forza Horizon 5 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده