// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹

بازی نقش آفرینی و استراتژی WarTales معرفی شد [E3 2021]

از بازی WarTales در رویداد پی‌سی گیمینگ شو با انتشار تریلری رونمایی شد. این بازی نقش‌آفرینی قرون وسطایی در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

استودیوی Shiro Games چند سال قبل بازی Northgard را منتشر کرده بود که باوجود تحسین منتقدان، نتوانست آن‌طور که باید نزد بازیکنان مطرح شود. آن‌ها حالا درجریان رویداد PC Gaming Show در E3 2021 بازی جدید خود را معرفی کردند که WarTales نام دارد. وارتیلز یک بازی نقش‌آفرینی است که در محیطی قرون وسطایی جریان دارد که دچار طاعون شده است. بازیکنان در این بازی کنترل دسته‌ای مزدور را برعهده می‌گیرند و باید در نبردهایی در سبک استراتژی مبارزه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی WarTales را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نبردهای WarTales نوبتی هستند و در بازی مهارت‌ها، سلاح‌ها، شغل‌های جدید و موارد دیگر برای کاراکترهای قابل بازی وجود دارند. همچنین بازی دارای انواعی از دشمنان است که برای شکست دادن سرسخت‌ترین آن‌ها نیاز به پیاده کردن استراتژی‌های خاصی است.

مورد دیگر این است که نیکولا کاناس، کارگردان WarTales به نشریه‌ی پی‌سی گیمر گفته بااینکه وقایع این بازی در دوران قرون وسطا می‌گذرد، ولی فاقد آن المان‌ها فانتزی معمول این دوران مانند الف‌ها و کوتوله‌ها است. به همین خاطر، به‌نظر می‌رسد که سازندگان به‌دنبال خلق حال‌و‌هوایی واقع‌گرایانه‌تر و جدی‌تر در WarTales هستند. وارتیلز در سال ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی WarTales چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده