// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰

دنباله مجموعه بازی FAR رونمایی شد ؛ اثری دوبعدی و آخرالزمانی [E3 2021]

نسخه‌ی دوم از مجموعه بازی FAR به نام FAR: Changing Tides در E3 2021 رونمایی شد که در آن بازیکنان باید درمیان دریایی مرموز راه خود را با استفاده از یک کشتی به سمت خانه پیدا کنند.

استودیوی Okomotive در E3 2021 جدیدترین بازی در دست ساخت خود را به نام FAR: Changing Tides معرفی کرد که دنباله‌ی بازی FAR: Lone Sails است. در نسخه‌ی اول بازیکنان باید راه خود را درمیان شن‌های بیابان پیدا می‌کرند. حال در چنجینگ تایدز محیط بازی به‌نوعی اقیانوس پسا‌آخرالزمانی تغییر پیدا کرده است.

بازیکنان درنقش کاراکتری به نام Toe قرار می‌گیرند که باید یک کشتی را پیدا و در طول مسیری که به سمت خانه می‌پیماید، از آن مراقبت و نگه‌داری کند. در طول FAR: Changing Tides بازیکنان با اسراری روبه‌رو می‌شوند که در محیط مخروب و متروک بازی وجود دارند. همچنین کشتی مذکور در طول بازی هرازچندگاهی خراب می‌شود و بازیکن برای ادامه‌ی مسیر باید برای آن قطعات یدکی پیدا کنند و برای این کار باید محیط بازی را جست‌و‌جو کنند.

در مقاطعی از بازی می‌توان کشتی را ترک کرد و برای یافتن تجهیزات مورد نیاز یا به زیر آب رفت یا درمیان سازه‌های مخروبه دنیای بازی کاوش کرد. FAR: Changing Tides تا آخر سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را درباره‌ی FAR: Changing Tides و حال‌و‌هوای آن با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده