// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

رونمایی از بازی Harold Halibut ؛ اثری ساخته شده با دست [E3 2021]

در رویداد فیوچر گیمز شو بازی Harold Halibut معرفی شد که اثری روایت‌محور و علمی-تخیلی است که تمام کاراکترها و محیط آن با دست ساخته می‌شوند.

درجریان رویداد Future Games Show در E3 2021 از Harold Halibut رونمایی شد که یک بازی روایت‌محور است. سازنده و ناشر این بازی استودیوی Slow Boss است. همچنین طبق گفته‌های آن‌ها بازی هنوز تا تکمیل شدن فاصله دارد و به همین خاطر تاریخ انتشار دقیقی برای آن ارائه نشده است. البته اسلو باس در پایان تریلر معرفی Harold Halibut اعلام می‌کند که بازی «تقریبا به‌زودی» برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی عرضه خواهد شد.

وقایع Harold Halibut در محیط یک سفینه‌ی فضای می‌گذرد که به اندازه‌ی یک شهر بزرگ است. این سفینه ۲۵۰ سال پیش زمین را ترک کرده و حالا در یک سیاره‌ی بیگانه و زیر آب گیر افتاده است. بازیکنان کنترل فردی به نام هرولد هلیبات را در دست می‌گیرند که در سفینه‌ی مذکور یک دستیار آزمایشگاه است و به‌دنبال راهی برای فرار از شرایط کنونی خود می‌گردد.

نکته‌ی جالب بازی Harold Halibut که در تریلر نیز نمایش داده می‌شود، این است که کل کاراکترها و محیط بازی با دست ساخته می‌شوند. درواقع تمام مدل‌های درون بازی که شبیه به انیمیشن‌های ساخته‌شده با خمیر هستند، پس از اینکه شکل داده شدند و در صحنه‌ی مورد نظر قرار گرفتند، از آن‌ها اسکن سه‌بعدی انجام می‌شود و بعد از آن تیم موشن کپچر مشغول جان بخشیدن به کاراکترهای بازی می‌شوند. شما می‌توانید تریلر معرفی Harold Halibut را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را درباره‌ی Harold Halibut و تکنیک ساخت خلاقانه‌ی آن با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده