// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۳۷

دانلود کنفرانس اسکوئر انیکس [E3 2021]

شرکت اسکوئر انیکس در کنفرانسی نه‌چندان بلند به ارائه‌ی اطلاعات مختلف و نسبتا مفصل از بازی‌های چند مجموعه‌ی متعلق به خود پرداخت.

بازی Guardians of the Galaxy استودیو بازی‌سازی Eidos-Montréal، مجموعه بازی فاینال فانتزی، بازی Babylon's Fall پلاتینیوم گیمز، بازی اونجرز، بازی موبایل Hitman Sniper: The Shadows و سری بازی Life Is Strange همگی تشکیل‌دهندگان کنفرانس جدید اسکوئر انیکس بودند؛ رویدادی که همزمان بخشی از سامر گیم فست و E3 2021 به حساب می‌آمد و تماشای آن وقت زیادی از مخاطب نمی‌گیرد.

قطعا این کنفرانس یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای E3 2021 نبود و می‌توانست به مراتب بهتر ارائه شود. اما حداقل اخبار بازی، توضیحات و نمایش‌های گیم‌پلی حاضر در آن مفصل به نظر می‌آیند و گیمر را واقعا به اندازه‌ی کافی با تک‌تک آثار نام‌برده آشنا می‌ساختند. مثلا اکنون همه می‌دانیم که بازی نگهبانان کهکشان مارول قرار است تک‌نفره، سوم‌شخص و داستانی باشد.

اگر می‌خواهید به‌جای مطالعه‌ی چند مطلب و نگاه انداختن به تصاویر و ویدیوهای متفاوت، صرفا با یک دور تماشای کنفرانس به‌صورت کامل در جریان فعالیت‌های شرکت اسکوئر انیکس قرار بگیرید، می‌توانید ویدیو کامل برنامه را با یکی از سه کیفیت قرارگرفته در ادامه دانلود کنید.

پیتر کوئیل/استار لرد در حال حمله به دشمن در بازی نگهبانان کهکشان مارول از استودیو Eidos-Montréal شرکت اسکوئر انیکس

دانلود ویدیو با رزولوشن 480P | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720P | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده