// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۵۸

دانلود کنفرانس ایکس باکس [E3 2021]

شرکت مایکروسافت ساعاتی قبل کنفرانس مطبوعاتی جدید ایکس باکس را تحویل طرفدارها داد؛ یک کنفرانس خوب که طبیعتا بازی‌های انحصاری بتسدا نقش قابل توجهی در آن داشتند.

فارغ از یک مینی یخچال بامزه و بازی جدید استودیو آرکین که در انتهای مراسم از راه رسیدند، فیل اسپسنر گفت که ایکس باکس در رویداد اخیر دقیقا ۳۰ بازی ویدیویی را نمایش داد که ۲۷ بازی از بین آن‌ها روی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرند. طبیعتا هدف اصلی کنفرانس هم ورای انحصاری‌های کامل و انحصاری‌های زمانی، مربوط‌به تاکید روی اهمیت ایکس باکس گیم پس برای ردموندی‌ها می‌شد؛ سرویسی که با این تعداد بازی معرفی‌شده، قطعا تعداد مشترک‌های خود را افزایش می‌دهد.

بازی‌های مستقل کوچک، بازی‌های AA و بازی‌های پرخرج درکنار یکدیگر این کنفرانس خوب ایکس باکس را تشکیل دادند؛ رویدادی که طبیعتا بتسدا چند بخش از آن را مال خود کرده بود. این‌گونه ایکس باکس نشان داد که حالا به‌عنوان صاحب بتسدا، بهره‌ی فراوانی از استودیوهای بازی‌سازی متفاوت آن خواهد برد.

اگر می‌خواهید بدون مطالعه‌ی جداگانه‌ی اخبار بازی و تماشای تک‌تک تریلرهای ارائه‌شده در این مراسم به تماشای آن بپردازید، فقط کافی است که ویدیو کامل رویداد را با یکی از سه کیفیت قرارگرفته در ادامه دانلود کنید. اکنون E3 2021 آرام‌آرام به بخش‌های پایانی خود می‌رسد.

لوگوی ایکس باکس و استودیوهای بازی سازی بتسدا

دانلود ویدیو با رزولوشن 480P | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720P | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080P


منبع YouTube/Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده