نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۴

اعلام زمان انتشار Microsoft Flight Simulator روی ایکس باکس سری ایکس [E3 2021]

در جریان کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا به‌عنوان بخشی از رویداد E3 2021 از اولین تریلر از نسخه کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator روی ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد.

توسعه‌دهندگان بازی شبیه‌ساز هدایت هواپیمای Microsoft Flight Simulator در جریان کنفرانس ایکس باکس و بتسدا به نمایش اولین تریلر واقعی از گیم‌پلی این بازی روی کنسول نسل نهمی ایکس باکس پرداختند. تریلر این بازی که به‌صورت Real-Time و با رزولوشن 4K روی ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود، تصاویری از محیط خارق‌العاده‌ی این بازی را در شرایط مختلف به نمایش می‌گذارد. سازندگان Microsoft Flight Simulator علاوه‌بر این، از انتشار محتوای گسترش دهنده بازی در پاییز سال جاری میلادی خبر داد.

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

جورگ نیومان، رئیس تیم ساخت Microsoft Flight Simulator در مایکروسافت پیش از این وعده عملکرد فنی و جلوه‌های بصری عالی این بازی را روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس داده بود. نیومان همچنین عنوان کرده که در نسخه‌ی کنسولی Microsoft Flight Simulator تغییراتی داده شده است. او به‌طور خاص به تغییر در برخی جنبه‌های مربوط ‌به هدایت هواپیما در کابین خلبان و بخش‌های آموزشی بازی اشاره می‌کند و می‌گوید تغییرات مذکور برای هماهنگی بیشتر با کنسول‌صورت گرفته تا به مخاطبان آن تجربه‌ای روان ارائه دهد. البته او تاکید می‌کند که تمام این تغییرات پس از آن صورت می‌گیرند که تیم ساخت بازی مطمئن شوند یک بازی بیش از حد ساده‌شده به مخاطبان تحویل نمی‌دهند. 

نسخه کنسولی Microsoft Flight Simulator در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۱ (۵ مرداد ۱۴۰۰) منتشر می‌شود. این بازی مثل همه‌ی بازی‌هایی که امشب نمایش داده شد ازطریق ایکس باکس گیم پس در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده