نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵

اعلام تاریخ عرضه بازی Twelve Minutes با انتشار تیزر جدید [E3 2021]

استودیوی Annapurna Interactive در جریان کنفرانس مایکروسافت و بتسدا به عنوان بخشی از رویداد E3 2021 با انتشار تریلر جدیدی از زمان عرضه بازی Twelve Minutes رونمایی کرد.

بازی Twelve Minutes به در این ویدیو به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس در زمان عرضه معرفی شده، بار دیگر به محوریت داستان تعاملی این بازی در ارتباط با مردی که در یک حلقه‌ی زمان گیر افتاده اشاره می‌کند. بازی ماجراجویی و مستقل Twelve Minutes که دارای المان‌های روان‌شناختی است، پس از یک‌ بار تأخیر خوردن در سال ۲۰۲۰ حالا قرار است در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۲۱ (۲۸ مرداد ۱۴۰۰) منتشر شود. دوازده دقیقه از آن بازی‌هایی است که توجه بسیاری از طرفداران سبک ماجراجویی را به خود جلب کرده و حالا تیزر جدیدی از گیم پلی این بازی در رویداد اختصاصی مایکروسافت و بتسدا به نمایش گذاشته شده است.

در ادامه می‌توانید به لینک تماشای این ویدیو در یوتیوب دسترسی داشته باشید:

گیم پلی بازی Twelve Minutes

تماشای تریلر بازی Twelve Minutes در یوتیوب

در این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای از 12Minutes شیوه‌ی کارکرد حلقه‌ی زمانی بازی، نحوه‌ی تعامل کاراکترها با یکدیگر و برخی مکانیک‌های گیم‌پلی بازی به‌طور مختصر نمایش داده می‌شوند. دوازده دقیقه برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده