نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳

احتمال انتشار Yakuza: Like a Dragon برای سرویس Xbox Game Pass

شعبه برزیل فروشگاه مایکروسافت از عرضه بازی نقش‌آفرینی Yakuza: Like a Dragon برای سرویس ایکس باکس گیم پس پرده‌برداری کرد.

به‌تازگی شعبه برزیل فروشگاه مایکروسافت از در دسترس قرار گرفتن بازی Yakuza: Like a Dragon در آینده برای مشترکین سرویس گیم‌ پس خبر داد. این مسئله در حالی مطرح شده است که تا زمان برگزاری کنفرانس بزرگ و مورد انتظار مایکروسافت بتسدا زمان زیادی باقی مانده است. 

براساس اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر، درکنار بازی Yakuza: Like a Dragon بسته‌های الحاقی آن نیز برای کاربران و مشترکین سرویس گیم پس طی روزهای آینده در دسترس قرار خواهند گرفت. البته نکته جالب توجه این است که مایکروسافت پس از این اتفاق هرنوع ارجاعی از بازی به گیم پس را از وبسایت خود حذف کرده است. 

جف گراب، خبرنگار مطرح حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، اما تاکید دارد که این موضوع کاملا صحت دارد و عرضه بازی Yakuza: Like a Dragon برای مشترکین سرویس گیم پس در دستور کار ردومندی‌ها قرار گرفته است.

ایچیبان در حال نبرد با ماجیما در Yakuza Like A Dragon

چنانچه این موضوع صحت داشته باشد که تمام شواهد نیز حاکی از آن است، درواقع یک خبر خوش‌حال‌کننده برای تیم سازنده بازی محسوب می‌شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا اطلاع دارید که موفقیت بازی Yakuza: Like a Dragon فراتر از انتظارات بوده است و از همین‌رو تیم سازنده نیز تاکید کرده که ادامه این مجموعه تغییر بنیادین نخواهد دید و اساس بازی، نقش‌آفرینی نوبتی خواهد ماند.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Yakuza: Like a Dragon از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و با کمی تأخیر از تاریخ دازده اسفندماه (دو مارچ) برای پلی استیشن 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت در کنفرانس امشب خود که راس ساعت ۲۱:۳۰ شب به وقت ایران برگزار می‌شود، اشاره‌ای به این موضوع خواهد کرد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود از برنامه پیش‌روی مایکروسافت و بتسدا را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده