نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲

دیوالور دیجیتال از بازی جدید Demon Throttle رونمایی کرد [E3 2021]

استودیوی دوینکسافت و دیوالور دیجیتال در جریان کنفرانس اختصاصی Devolver Max Pass Plus به‌عنوان بخشی از رویداد E3 2021 از بازی جدید Demon Throttle رونمایی کردند.

بازی Demon Throttle از استودیوی Doinksoft یک بازی بولت هل شوتر ۸ بیتی با یک استایل سینمایی جذاب است که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ روی نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است. در اولین روز از برنامه‌های رویداد E3 2021 و بعد از کنفرانس اختصاصی Guerilla Collective Showcase و Ubisoft’s Forward، شرکت دیوالور دیجیتال نیز در جریان رویداد Devolver Max Pass Plus از پروژه‌های جدید خود رونمایی کرده که یکی از آن‌ها بازی Demon Throttle بود.

همان‌طور که اشاره شد، استایل گرافیکی ۸ بیتی و سبک کلاسیک گیم‌پلی این بازی اولین چیزهایی است که در نگاه اول توجه شما را به Demon Throttle جلب می‌کند. تریلری که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، چند نمای جذاب از استایل سینماتیک بازی را به تصویر می‌کشد. این بازی که به‌نوعی یادآور Policenauts ساخته هیدئو کوجیما نیز است، روایت داستانی خود را حول محور یک خون آشام و یک تفنگدار در مأموریت خود برای انتقام از موجود پلید و شیطانی بازگو می‌کند.

تریلر بازی Demon Throttle

لینک تماشای ویدیو در یوتیوب

بازی Demon Throttle فقط به‌صورت فیزیکی به فروش خواهد رسید و به‌صورت انحصاری در اختیار کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود. پیش‌فروش این بازی هم‌اکنون در وبسایت Special Reserve Games آغاز شده است. درحالی که صنعت بازی به‌صورت پیوسته درحال حرکت به سمت عصر دیجیتالی شدن است، تصمیم استودیوی دوینکسافت و دیوالور دیجیتال برای عرضه صرفاً فیزیکی این بازی، اقدام بحث برانگیزی بوده است. به‌ویژه در شرایطی که دلال‌ها، کنسول‌ها و نسخه دیجیتالی بازی‌ها را با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌‍رسانند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده