// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴

تریلر گیم پلی Shadow Warrior 3 نبردهای خونین بازی را نشان می‌دهد [E3 2021]

در جریان رویداد دیوالور دیجیتال در E3 2021، دومین تریلر از گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3 به‌نمایش درآمد.

دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، ناشر بازی‌های مستقل، همیشه به داشتن کنفرانس و رویداد عجیب و جالب معروف است و رویداد آن‌ها برای E3 2021 هم از این قاعده مستثنا نبود. در این رویداد، دیوالور دیجیتال به‌سراغ معرفی بازی‌های مستقل جذابی رفت و دراین‌میان، دومین تریلر از گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3 هم به‌نمایش درآمد.

بازی Shadow Warrior 3  چند ماه پیش معرفی و در جریان اولین تریلر از گیم‌پلی آن، شاهد معرفی دشمنان، سلاح‌ها و تاحدی نمایش خشونت بازی بودیم. این در حالی است که دومین تریلر بازی به‌صورت کامل روی صحنه‌های اکشن و خشن بازی تمرکز دارد. کاربران برای نابودی دشمنان خود می‌توانند از سلاح‌های Melee و دوربرد مختلفی استفاده کنند. 

همچنین می‌توانید به‌واسطه‌ی ضربات لگد و Grapple Hook شخصیت اصلی، گیم‌پلی متنوعی را برای خود خلق و دشمنان را به روش‌های مختلفی سلاخی کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از دومین گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3 را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. شدو واریور 3 در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده