// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۱

سرویس اشتراکی Rocksmith+ با هدف آموزش گیتار معرفی شد [E3 2021]

در جریان کنفرانس یوبیسافت در E3 2021، از سرویس اشتراکی Rocksmith+ رونمایی شد.

یوبیسافت یک از شرکت‌هایی پای ثابت E3 است که امسال همانند سال گذشته در این رویداد شرکت کرده است. یوبیسافت چند  روز قبل به‌طور رسمی اعلام کرد که در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2021 خبری از بازی Prince of Persia The Sands of Time Remake نخواهد بود ولی می‌توان انتظار داشت که در این رویداد از چندین بازی مختلف رونمایی شود.

اگر با بازی‌های موزیکال آشنایی داشته باشید، احتمالا نام بازی Rocksmith از یوبیسافت را شندیده‌اید که در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد و تا مدت‌های زیادی از آن با بروزرسانی‌های مختلف پشتیبانی می‌کرد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان کنفرانس خبری یوبیسافت در E3 2021 از سرویس اشتراکی Rocksmith+ رونمایی شد که هدف آن آموزش گیتار، آکوستیک و الکترونیک است. تریلر منتشر‌شده بخشی از این سرویس را به نمایش می‌گذارد که به انواع موسیقی در سبک‌های مختلف آن اشاره دارد. شما می‌توانید تریلر آن را در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

سرویس Rocksmith+ در تابستان امسال برای کامپیوتر و در پاییز برای کنسول برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده