// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹

تریلر رسمی E3 2021 پخش شد

اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری به هدف افزایش هیجان گیمرها، یک ویدیو تبلیغاتی ۱۰۹ ثانیه‌ای برای E3 2021 پخش کرد.

هدف اصلی تریلر E3 2021 معرفی شرکت‌های همراه‌شده با این رویداد و ارائه‌ی فهرست سلبریتی‌های حاضر در آن است. دیگر همه می‌دانیم که E3 2021 راس ساعت ۲۳:۳۰ امشب با کنفرانس یوبیسافت کلید می‌خورد و بامداد ۲۶ خرداد به وقت ایران به پایان می‌رسد. Deadmau5 و T-Pain از جمله سلبریتی‌هایی هستند که در E3 2021 شرکت خواهند کرد. ایکس باکس، تیک-تو و نینتندو هم تنها سه مورد از شرکت‌های حاضر در E3 2021 به شمار می‌آیند. البته تنها بعضی از کنفرانس‌های حاضر در E3 2021 را می‌توان اختصاصی این رویداد دانست. زیرا چند کنفرانس ویدیوگیمی طی روزهای اخیر خواهیم داشت که همزمان در سامر گیم فست و E3 2021 قرار گرفته‌اند.

افراد متنوعی از جهان بازی‌های ویدیویی به‌نوعی در E3 2021 دیده خواهند شد. برای نمونه اریکا ایشی، صداگذار شخصیت Valkyrie در بازی ایپکس لجندز و جنیفر هیل، صداگذار شخصیت ریوت در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در گروه صداگذارهایی قرار می‌گیرند که در E3 2021 حضور افتخاری دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی دیگری هم از این تریلر داخل توئیتر قرار گرفت که طی ۱۰ ثانیه‌ی نخست، مراحل ساخت تنها استیج رسمی E3 2021 را نشان می‌داد؛ همان مکانی که سه مجری رویداد در آن حضور پیدا می‌کنند تا میان کنفرانس‌ها به صحبت با یکدیگر بپردازند. امسال حتی پیش از آغاز E3 2021 گیمرها اخبار بازی را دریافت کردند؛ از نمایش بازی Elden Ring در افتتاحیه سامر گیم فست جف کیلی تا پخش تریلر سینماتیک بازی Battlefield 2042 که در کنفرانس ایکس باکس شاهد رونمایی کامل آن خواهیم بود.

در این بین چند رسانه ویدیوگیمی متفاوت مثل گیم‌اسپات و آی‌جی‌ان نیز به برگزاری رویدادهای خود می‌پردازند. البته که برخی از ناشرها به‌صورت کلی به ماه جون/ژوئن اهمیت خاصی نداده‌اند. مثلا الکترونیک آرتز کنفرانس خود را در ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) پخش خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده