نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶

نسخه PS5 بازی Final Fantasy 7 Remake در ۲ ثانیه لود می‌شود

ویدیویی که از مقایسه زمان بارگذاری نسخه PS5 بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر شده، لود شدن ۲ ثانیه‌ای آن با SSD اختصاصی کنسول نسل نهمی سونی را نشان می‌دهد.

Final Fantasy 7 Remake Intergrade به‌عنوان نسخه ارتقاء یافته‌‌ی بازی تحسین شده‌ی Final Fantasy VII Remake برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی شده که از تمامی برتری‌های سخت‌افزاری این کنسول بهره می‌برد. این بازی یک مرحله اضافی تحت عنوان FF7R EPISODE INTERmission نیز دارد که Yuffie به‌عنوان شخصیت اصلی آن نقش آفرینی می‌کند. حالا و براساس گزارش جدیدی که در رابطه با این نسخه از فینال فانتزی 7 ریمیک منتشر شده، SSD پلی استیشن 5 زمان بارگذاری این بازی را به فقط ۲ ثانیه کاهش داده است. این یک پیشرفت چشم گیر در مقایسه با نسخه PS4 این بازی است نزدیک به ۴۵ ثانیه را صرف لود کردن این بازی می‌کند.

براساس ویدیو‌یی که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Andres Gutierrez ساخته شده، زمان بارگذاری نسخه‌های مختلف این بازی روی PS4 ،PS4 Pro و PS5 با هم مقایسه شده است. Final Fantasy 7 Remake Intergrade در پلی استیشن 5 تنها ۲.۱۰ ثانیه را صرف پردازش و اجرای بازی می‌کند درحالی‌که این بازی روی PS4 Pro در ۳۹.۸۳ ثانیه و روی PS4 در ۴۳.۶۹ ثانیه لود می‌شود. نسخه PS5 این بازی به قدری سریع لود می‌شود که حتی فرصتی برای آماده کردن خوراکی در این فاصله را هم نخواهید داشت!

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، در خبر دیگری که در ارتباط با نسخه PS5 ریمیک این بازی کلاسیک که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده، Final Fantasy VII Remake روی این کنسول با رزولوشن 1620p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. برای اجرای Final Fantasy 7 Remake Intergrade در رزولوشن نیتیو 4K به نرخ فریم 30 فریم‌بر‌ثانیه محدود خواهید شد.

اسکوئر انیکس پیش از این وعده داده که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پلی استیشن 5 در حوزه‌هایی مانند بافت‌های محیطی، افکت‌های مه و نورپردازی نسبت به نسخه استاندارد پیشرفت خواهد داشت. همچنین سایر ویژگی‌های گرافیکی و فنی بازی مانند وضوع تصویر 4K در حالت گرافیک بهتر، نرخ فریم ۶۰ در حالت پرفورمنس، اضافه شدن درجه سختی Normal (Classic)، کاهش قابل‌توجه زمان لودینگ و قابلیت فوتومد از دیگر مواردی است که در توضیحات توسعه‌دهندگان این بازی آمده است.

این بازی از امروز برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد. این بازی به مدت ۶ ماه در انحصار کنسول نسل نهمی سونی است.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده