// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

مایکروسافت احتمالا به دنبال ارائه اشتراک ارزان تر سرویس Xbox Game Pass

لیز همرن، رئیس پلتفرم‌های ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده شاید شاهد رونمایی از اشتراک‌های ارزان‌تر ایکس باکس گیم پس باشیم.

در سال‌های اخیر شاهد سرمایه‌گذاری بسیار زیاد مایکروسافت روی سرویس ایکس باکس گیم پس بوده‌ایم تا کاربران با خرید این سرویس، بتوانند به بازی‌های متنوعی دسترسی پیدا کنند. ازطرفی، تیم ایکس باکس در تلاش است تا بستری را فراهم کند که بازیکنان بیشتری درسراسر جهان، قادر به استفاده از این سرویس ارزشمند شوند.

لیز همرن، رئیس پلتفرم‌های ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود با VGC اعلام کرده احتمال دارد شاهد مشاهده اشتراک‌های ارزان‌تر از گیم پس باشیم. وی دراین‌باره می‌گوید «ما باید راه‌هایی را ابداع کنیم تا بتوانیم بازی و سرویس‌های خود را در اختیار مردم بیشتری در سراسر جهان قرار دهیم. همچنین ما در حال جست‌وجو برای معرفی پیشنهادهای جدیدی برای اشتراک ایکس باکس گیم پس هستیم. نکته این است که ما از گذشته تابه‌امروز در راستای ارائه سرگرمی و ورود مردم سراسر جهان به جامعه کاربری گیمرها، خلاقانه و پویا، فکر کرده‌ایم.»

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود که ایکس باکس گیم پس چه برای کاربران و چه مشتریان، عملکرد بسیار خوبی داشته است. «ما تمام این کارها را انجام می‌دهیم، زیرا ایکس باکس گیم پس موفق بوده است. این سرویس هم برای مصرف‌کننده و هم توسعه‌دهنده، عملکرد خوبی داشته است. با گیم پس، بازیکنان ۲۰ درصد زمان بیشتری را صرف بازی کردن می‌کنند، ۳۰ درصد بیشتر به سراغ دسته‌های مختلف بازی‌ها می‌روند و ۴۰ درصد بیشتر بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کنند که این مورد شامل بازی‌هایی می‌شود که خارج سرویس ایکس باکس گیم پس هم وجود دارد.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده